اخبار داغ

در پی انتشار سخنان حجت الاسلام ابن‌علی صورت گرفت؛

جوابیه روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان نسبت به متن منتشر شده در ندای اصفهان

جوابیه روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان نسبت به متن منتشر شده در ندای اصفهان
چندی پیش حجت الاسلام عباس ابن علی به بیان کشمکش هایی که بین وی و مسئولین پارکینگ بر سر افزایش قیمت ناگهانی فرودگاه رخ داد، پرداخت و جامعه خبری ندای اصفهان با توجه به افزایش اعتراضات مردم نسبت به این امر گفتگوی تلفنی با وی به عنوان نماینده مردم معترض ترتیب داد، پیرو همین موضوع روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان در واکنش به رسانه ای شدن این گفتگو جوابیه ای منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، چندی پیش حجت الاسلام عباس ابن علی به بیان کشمکش هایی که بین ایشان و مسئولین پارکینگ بر سر افزایش قیمت ناگهانی فرودگاه رخ داد(+) پرداخت و جامعه خبری ندای اصفهان با توجه به افزایش اعتراضات مردم نسبت به این امر گفتگوی تلفنی با ایشان به عنوان نماینده مردم معترض ترتیب داد، روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان در واکنش به رسانه ای شدن این گفتگو جوابیه ای بدین شرح منتشر کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان, +,

در متن درج شده با عنوان حکایتی تلخ از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان (خرید ایرباس مستکبرین از جیب مستضعفین ) در سایت ندای اصفهان از زبان مسافر پرواز ورودی از مشهد(ظاهرا ملبس به لباس روحانیت ) نکاتی اشاره شده که قابل تامل و اغلب آن به دور از واقعیت می باشد که مطالبی به شرح ذیل جهت استحضار مردم شریف اصفهان وخوانندگان گرامی سایت اعلام میگردد:

۱-استفاده از لفظ اغراق آمیز واقعه ناگوار بدون اینکه حتی ذره ای اسائه ادب از سوی مسئولین فرودگاه و عوامل پارکینگ خودرو ها به فرد یاد شده صورت گرفته باشد باعث تعجب است . به نظر میرسد استفاده از لفظ واقعه ناگوار صرفا” جهت مخدوش نمودن اذهان و افکار خوانندگان بوده که این مهم قابل پیگیری است.

۲-درقسمتی شخص مذکور عنوان نموده با مدیرکل فرودگاه برخورد داشته و آن طور که ایشان عنوان نموده قبل از نماز بوده که طبق مدارک و شواهد موجود که قابل ارائه وبررسی می باشد مدیرکل فرودگاه به اتفاق تعدادی از مدیران شرکت فرودگاههای کشور تا زمان اقامه نماز ظهردر جلسه بوده اند و امکان رویارویی این شخص با مدیرکل فرودگاه وجود نداشته است.

۳-در خصوص عدم اطلاع رسانی افزایش قیمت پارکینگ به اطلاع می رساند این افزایش قیمت براساس مصوبات مجمع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی بوده و در کلیه فرودگاهها از جمله مهرآباد از آبانماه اجرایی گردیده و در فرودگاه اصفهان از اول دیماه اعمال شده و برخلاف ادعای فرد یاد شده اطلاع رسانی به صورت کامل وبا استفاده از بنر بزرگ و درب ورودی پارکینگ انجام شده است.

۴- رئیس حراست فرورگاه در کمال احترام در محل اداره کل فرودگاههای استان اصفهان در خصوص نرخ جدید پارکینگ خودروها با نامبرده صحبت کرده اند که بدلیل قانع نشدن، وی را راهنمایی می نمایند که شکایتی کتبی تنظیم تا موضوع رسیدگی و نتیجه به ایشان منعکس گردد.

۵-فرد مذکور در جایی دیگر نقل نموده که رییس حراست به ایشان گفتند:ما امروز میهمان داریم برو پولت را بپرداز و وقت ما را نگیر و در غیراینصورت با برخورد قانونی مامورین حراست مواجه خواهی شد در حالیکه مطالب فوق به هیچ عنوان صحت ندارد و در شان یک روحانی نیست که مطالب خلاف واقع را بیان و یا رسانه ای نماید.

۶- موارد مطرح شده در هنگام نماز جماعت صحت نداشته و امام جماعت مسجد فرودگاه که از سادات و روحانیون شناخته شده و موجه شهر می باشنددر حضور نمازگزاران به ایشان متذکر می شوند که استفاده از تریبون مقدس مسجد برای طرح مسائل شخصی نیست حق الناس می باشد و اینکه شما روحانی هستید و باید حقایق را بگویید و اعلام کردید قصد گفتن مسئله فقهی را دارید اما مسئله شخصی را بیان نمودید و این خود منکر است.

۷- در بخشی عنوان نمودند که دولت می خواهد پول ایرباس را که به درد مستضعفین نمی خورد و تنها کارایی اش سفرهای خارجی است از جیب مردم مظلوم بپردازد ،در اینجا چند نکته نیاز به یادآوری دارد اول اینکه تعرفه اخذ شده توسط پیمانکار مربوطه به شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران بوده و خرید ایرباس مربوطه به شرکت هواپیمایی ایران ایر است که مجموعه ای جداگانه است و این دو مطلب هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند و نویسنده به دنبال بهره برداری های سیاسی بوده و این اداره کل حق خود می داند از مجاری قانونی پیگیری نماید.مطلب بعدی تقسیم بندی مردم به مستضعف و مستکبر در جمهوری اسلامی است که با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت و یکدلی افراد ، تقسیم بندی مذکور توسط نگارنده ، جای بسی تاسف دارد . یادآوری می شود که ایرباس خریداری شده در اولین پرواز خود ، خانواده معظم شهدا را به مشهد مقدس برده و در مسیرهای بعدی نیز به سایر مقاصد داخلی از جمله‌ استانهای محروم پرواز و به مردم شریف ایران سرویس دهی مینماید.

۸-در پایان بعرض میرساند الحمدا… مردم شریف از نیت نگارنده یادداشت آگاه بوده که حدود ۷۰درصد از کسانی که در ذیل خبر مطلب گذاشته اند ،نسبت به آن اعتراض داشته اند.

روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان اصفهان

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

گفتنی است جامعه تحلیلی خبری ندای اصفهان یک پایگاه خبری مستقل و مردمی می باشد که حرف دل آحاد مردم را منعکس می کند لکن صحت و سقم مطالب بیان شده و جوابیه های منتشره بر عهده افراد منتسب به آنان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه