اخبار داغ

روابط عمومی فرمانداری پاوه خبر داد:

اختلال بوجود آمده در گیرنده های دیجیتال شهرستان پاوه برطرف می شود

اختلال بوجود آمده در گیرنده های دیجیتال شهرستان پاوه برطرف می شود
در دو روز اخیر بروز اختلالات تلویزیونی و کاهش سیگنال در گیرنده های دیجیتالی شهرستان پاوه موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزار ماسوله، در دور روز اخیر بروز اختلالات تلویزیونی و کاهش سیگنال در گیرنده های دیجیتالی شهرستان پاوه موجب نارضایتی برخی از شهروندان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

در این باره روابط عمومی فرماندرای شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: در طی دو روز اخیر، شبکه های یک تا دهم گیرنده های دیجیتال دچار مشکل و اختلال گردیدند.

,

 

,

هادی زامیاد افزود: به سبب آنکه یک روز از وجود آمدن مشکل در روز جمعه بود و امکان بررسی اختلال فراهم نبود، طی پیگیری های به عمل آمده، کارشناسانی از استان جهت برطرف کردن مشکل به شهرستان آمده اند.

,

 

,

وی گفت: ان شاالله تا امروز این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه این فرستنده ها از حساسیت بالایی برخوردارند گفت: .قطع ناگهانی برق یکی از عوامل عمده در به وجود آمدن اختلالات گیرنده های دیجیتالی در شهرستان می باشد، که ان شاالله با تلاش این کارشناسان این مشکل امروز بر طرف خواهد شد.

,

 

,

گفتنی است که فرستنده دیجیتال تلویزیون در شهرستان پاوه در پایان سال 92 استقرار یافت و دریافت شبکه های دیجیتال صدا و سیما در این شهرستان آغاز شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه