اخبار داغ

همدردی شهروندان اندیشه با شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو+تصاویر

همدردی شهروندان اندیشه با شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو+تصاویر
شهروندان شهر اندیشه با حضور در ایستگاه های آتش نشانی با شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی راه مبین، شهروندان شهر اندیشه با حضور در ایستگاه های آتش نشانی این شهر یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی راه مبین,

مردم فهیم و قدرشناس شهر اندیشه به منظور ابراز همدردی و تسلی خاطر خانواده های شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو، در ایستگاه های آتش نشانی حاضر و با اهدای شاخه گل و روشن کردن شمع یاد این عزیزان را زنده نگه داشتند.

,

نه تنها شهروندان اندیشه  بلکه تمام مردم عزیز میهن عزیزمان برای آنکه ثابت کنند همواره قدردان زحمت کشان ایران اسلامی هستند، بر آن شدند تا با حضور در جمع آتش نشانان جان بر کف اندکی از غم و اندوه بازماندگان شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران بکاهند.

,

گفتنی است ساختمان پلاسکو تهران یکی از قدیمی ترین و مرتفع ترین ساختمان های تهران بود که به نوعی نماد اولین مرکز خرید مدرن در این استان به شمار می رفت. این ساختمان در پنج شنبه  هفته گذشته به دلیل آتش سوزی شدید و فروریختن اسکلت فلزی آن به طور کامل تخریب شد که متاسفانه جمعی از آتش نشانان فداکار در این حادثه زیر آوار ماندند و هنوز خبری از سرنوشت آن ها در دست نیست.

,

اتش نشانی

, اتش نشانی , اتش نشانی ,

اتش نشان

, اتش نشان , اتش نشان ,

اتش نشان

, اتش نشان , اتش نشان ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه