اخبار داغ

بیش از 212 نفر از دانش‌آموز دخترانه شهرستان قرچک به اردوهای راهیان نور اعزام شدند+ تصاویر

بیش از 212 نفر از دانش‌آموز دخترانه شهرستان قرچک به اردوهای راهیان نور اعزام شدند+ تصاویر
بیش از 212 نفر از دانش‌آموز دخترانه شهرستان قرچک در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- بیش از 212 نفر از دانش‌آموز دخترانه شهرستان قرچک در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-, قرچک آنلاین-,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه شهرستان قرچک در این مراسم داشت: برخی مواقع وقتی انسان در جریان رویدارها قرار می‌گیرد، بر روحیه شخص تأثیر می‌گذارد و انسان به ارزش والای دینی و انقلابی پی می‌برد.

,

وی گفت: جایی که شما دانش آموزان  می‌روید، بهترین آدم‌های روی زمین در آن تنفس کشیده‌اند و خون خودشان را برای دفاع از ارزش‌های این انقلاب نثار کرده‌اند. و همه ما مدیون این ایثارگری‌ها هستیم.

,

, ,

اسماعیلی تأکید کرد: وقتی به مناطق جنگی سر می‌زنید، خوب تمرکز کنید و ببینید که جوانان این کشور چه فداکاری‌های انجام داده‌اند، تا شما هم مدافع حجاب اسلامی باشید.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد:  ایثارگری و مجاهدت شهدا ما را دررسیدن به جایگاه والا یاری کرد و همه ما مدیون این ایثارگری‌ها هستیم.

,

سرهنگ حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دخترانه شهرستان قرچک به مناطق عملیاتی جنوب اظهار داشت: کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دخترانه به همراه عوامل و درمجموع 212 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد.

,

وی گفت: در این اردوی چهار روزه دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب شامل شلمچه، منطقه عملیاتی رمضان، اروند، هویزه، وارد، دهلاویه و نمایشگاه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

,


حیدری با اشاره به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر و برگزاری جشن‌های انقلاب، بیان کرد: نسل جوان امروز در معرض خطرات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی زیادی قرار دارد و وظیفه همه ما بخصوص مسئولان این است، که انقلاب را به‌گونه‌ای به جوانان معرفی کنیم که نسبت به حفظ  دستاوردهای انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

, ,
,

وی در پایان تأکید کرد: یکی از راه‌ها حفظ و تحقق ارزش‌های انقلاب اردوهای راهیان نور و تقویت بینش اعتقادی و دینی در جوانان است.

,

 

,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
,
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه