اخبار داغ

شهردار سابق دولت آباد مدعی شد؛

بلوکه شدن چندین میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری دولت آباد در شورا

بلوکه شدن چندین میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری دولت آباد در شورا
اطهری فر گفت: شهرداری مانند هر مجموعه اقتصادی مجموعه ای از در آمدها و هزینه ها است و زمانی که حدود ۹ ماه همه منابع درآمدی شهرداری قفل می شود، نتیجه ای جز به بار آمدن بدهی حاصل نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کمالی رئیس شورای اسلامی شهر دولت آباد هفته گذشته در گفتگو با خبرنگار چشم برخوار مدعی بر جای گذاشتن ۱۶ میلیارد بدهی توسط اطهری فر شهردار سابق دولت آباد شده و اذعان کرده بود:  اطهری فر در زمان آغاز فعالیت خود، شهرداری دولت‌آباد را با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل گرفت این در حالی است که امروز نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان بدهی از خود برجای گذاشته و حتی یک‌ریالی در حساب شهرداری دولت‌آباد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار,

شهردار سابق دولت آباد در پاسخ به اظهارات رئیس شورای شهر دولت آباد به خبرنگار چشم برخوار گفت: شهرداری مانند هر مجموعه اقتصادی مجموعه ای از در آمدها و هزینه ها است و زمانی که حدود ۹ ماه همه منابع درآمدی شهرداری قفل می شود، نتیجه ای جز به بار آمدن بدهی حاصل نخواهد شد.

علیرضا اطهری فر با بیان اینکه اداره شهر طی این نه ماه فقط حاصل تلاش، تدبیر و پشتکاری است که فقط یک مدیر شهرداری می تواند اهمیت آن را متوجه شود، اظهار امیدواری کرد که با روی کار آمدن شهردار جدید، در آینده بهبودی در وضعیت شهر دولت آباد حاصل شود؛ چراکه آبادانی و پیشرفت شهر، لیاقت مردم خوب دولت آباد است.

, چشم برخوار,
,
,

شهردار سابق دولت آباد اظهار کرد: عمده درآمد شهرداری ها از محل صدور پروانه های ساختمانی است که ما برای اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها نیاز به مجوز شورا داشتیم اما اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد برای تحت فشار قرار دادن بنده و همچنین برخی منافع اقتصادی، از بررسی و ابلاغ مصوبات خودداری می کردند.

,

اطهری فر تصریح کرد: نتیجه این اقدامات این شد که هم اکنون چندین میلیارد تومان از پول شهرداری در شورا محبوس شده است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقات چند ماهه اخیر و اختلافات شهردار و اعضای شورای شهر دولت آباد به ضرر شهر و شهروندان دولت آباد شد؛ چراکه اجرای بسیاری از پروژه ها متوقف شد و دود آن در چشم مردم رفت!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه