اخبار داغ

رئیس مخابرات شهرستان اردستان خبر داد:

آغاز طرح فاز ۷شرکت ارتباطات سیار در اردستان

آغاز طرح فاز ۷شرکت ارتباطات سیار در اردستان
ترکیان گفت: با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال می باشد افزود: با توجه به اینکه عملیات برگردان از روز یکشنبه صورت می پذیرد احتمال قطعی و اختلال در شبکه همراه شهرستان به مدت ۷۲ ساعت متصور است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان، رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان از آغاز طرح فاز هفت شرکت ارتباطات سیار در شهرستان اردستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حمیدرضا ترکیان امروز در بین خبرنگاران با بیان اینکه در این طرح تمام سایت های ۲G تلفن همراه شهرستان با تجهیزات جدید جایگزین و نسل چهار و چهار و نیم  در سایت های شهر اردستان و زواره راه اندازی خواهند شد افزود:با اجرای این طرح ضمن ارتقاء ۲۸ سایت شهرستان، شش سایت۴G و دو سایت جدید ۳G در مسکن مهر اردستان و آتش نشانی زواره نیز راه اندازی می شوند.

,

وی با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال می باشد افزود: با توجه به اینکه عملیات برگردان از روز یکشنبه صورت می پذیرد احتمال قطعی و اختلال در شبکه همراه شهرستان به مدت ۷۲ ساعت متصور است .

,

ترکیان از  همشهریان عزیز خواست با صبر و شکیبایی خود مخابرات را در اجرای هر چه بهتر و کامل تر این طرح عظیم یاری کنند تا همه بتوانند پس از انجام این عملیات از قابلیت ها و امتیازات ویژه این شبکه همراه استفاده کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه