اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش چگنی مطرح کرد:

کمبود فضای آموزشی در چگنی / 15 کلاس کانکسی در چگنی وجود دارد

کمبود فضای آموزشی در چگنی / 15 کلاس کانکسی در چگنی وجود دارد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چگنی گفت: در شهرستان چگنی با کمبود فضای آموزشی مواجهیم و در برخی روستاها از کلاس کانکسی استفاده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی، حسین قنبری به کمبود فضای آموزشی در برخی از مناطق شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: در برخی از مناطق شهرستان چگنی با کمبود فضای آموزشی مواجهیم و برخی از مدارس با قدمت بالای 30 سال وجود دارند که نیاز به بازسازی و مرمت دارند و متولی این موضوع اداره نوسازی مدارس است که در جلسه شورای آموزش و پرورش، مشکلات با آنها مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی, ، , حسین قنبری , به کمبود فضای آموزشی در برخی از مناطق شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: در برخی از مناطق شهرستان چگنی با کمبود فضای آموزشی مواجهیم و برخی از مدارس با قدمت بالای 30 سال وجود دارند که نیاز به بازسازی و مرمت دارند و متولی این موضوع اداره نوسازی مدارس است که در جلسه شورای آموزش و پرورش، مشکلات با آنها مطرح شده است.,

وی افزود: در برخی از روستاهای این شهرستان کلاس ها در کانکس برگزار می شود که تعداد آنها در سطح روستاهای شهرستان چگنی به  15 کلاس می رسد.

,

مدیر آموزش و پرورش چگنی یادآور شد: این در حالی است که در برخی دیگر از مناطق شهرستان چگنی به دلیل کمبود جمعیت دانش آموزی، برخی فضاهای آموزشی بلا استفاده و فرسوده می شوند که از آن جمله می توان به روستاهای ناوه کش، برکه، مله بلوط و تشکن اشاره کرد.

,

قنبری با اشاره به تعداد مدارس شهرستان چگنی گفت: در شهرستان چگنی 87 مدرسه ابتدایی، 17دبیرستان در مقطع متوسطه اول، 6 دبیرستان در مقطع متوسطه دوم، یک هنرستان فنی و حرفه ای و 6 دبیرستان کار و دانش وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک مدرسه سه کلاسه در شهرک دام احداث و افتتاح شد گفت: امسال پروژه احداث ساختمان مدرسه نداشتیم.

,

مدیر آموزش و پرورش چگنی در خصوص سالن های ورزشی مدارس این شهرستان بیان داشت: دو سالن ورزشی فعال در روستاهای چم پلک مرکز بخش شاهیوند و سرانبار تشکن وجود دارد و یک سالن ورزشی نیز در روستای خاطره در حال احداث است که به دلیل پایان نیافتن برخی کارهای ساخت توسط پیمانکار بطور رسمی تحویل آموزش و پرورش نشده است.

,

وی خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است که روند آموزشی و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش به شکلی باشد که عدالت آموزشی در سراسر شهرستان چگنی اجرایی و عملیاتی شود و قبولی امتحانات نهایی، کنکور، روند آموزشی و ارتقا معدل که از سال 92 تا کنون سیر صعودی در این شهرستان داشته همچنان ادامه یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه