اخبار داغ

وقت حماسه ای دیگر است

وقت حماسه ای دیگر است
و باز هم بهمن و اولین مناسبتش حماسه آمل، مردمی که به پیشنهاد بزرگی چون جوادی آملی به محل استقرار کمونیست ها زدند و کار را تمام کردند و این گونه شد که در وصیت نامه امام خمینی جای گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اردکان گویا؛ و باز هم بهمن پرخاطره و اولین مناسبتش حماسه ی مردم آمل، مردمی که به پیشنهاد بزرگی چون حضرت آیت الله جوادی آملی به دل جنگل یعنی محل استقرار کمونیست ها زدند و کار را تمام کردند و این گونه شد که در وصیت نامه ی خمینی بزرگ رحمه ا… علیه جای گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

مردمی که نمونه اش را در همه جای این کشور می توان یافت و از جمله اردکان، دیار عالمان و پارسایان، مردمی پیشگام که انقلاب را قبل از تهران در اردکان تمام کردند و به دل حماسه زدند.

,

و اکنون وقت حماسه ای دیگر در راه پیشرفت علمی و معنوی کشور است پیشرفتی که در امثال «فناوری فضایی» مصداق می یابد و در تصفیه ی شهر از عناصر بد اخلاق و معنا گریز به انجام می رسد.  شهری که همیشه عاشق بوده است اکنون باید موانع استمرار این عاشقی را بشناسد و با قوت برطرف کند. موانعی که تا حد زیادی در مشارکت آنها در سرنوشتشان مشخص می شود و توجه به آینده ی اردکان عزیز. اردکانی که می خواهد بیش از هر چیز جایگاه شیعیان مولای متقیان علیه السلام باشد و پایگاه شیعی خود را حفط کند.

,

این کار اردکانی ها همانند قیام بزرگ مردم تبریز در چهلمین روز شهدای قم  است که  ماندگار و جاودانه شد و تبریز به دامان انقلاب بازگشت . اکنون نیز وقت حماسه ای دیگر است حماسه ای اقتصادی، حماسه ی ای اخلاقی  و در یک کلمه حماسه ای ایرانی- اسلامی  که لقمه ها را پاک تر می کند و دل ها را صاف تر. دلهای مردم عاشق کویر تفتیده ی ایران یعنی شهر عالمان و وارستگان –که هنوز هم از آن سلاله ی پاک هستند-، شهر مردان پیش رو و بافرهنگ و و دیار مردان شاهد و ایثار گر. پس یا علی علیه السلام.

,

نویسنده: حمید حاجی اسماعیلی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه