اخبار داغ

مشاور وزیر کشور در امور زنان:

بانوان باید پرچمدار تغییر فرهنگ باشند

بانوان باید پرچمدار تغییر فرهنگ باشند
مشاور وزیر کشور در امور زنان با توجه به شرایط فرهنگی جامعه امروز گفت:با توجه به شیوع فرهنگ مصرف گرایی بانوان باید در تغییر فرهنگ پرچمدار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخه طوبی،همایشی تحت عنوان تبیین نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در استانداری سمنان برگزار شد مهمان ویژه این مراسم فهیمه فرهمند پور،مشاور وزیر کشور در امور زنان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی،,

فرهمند پور در سخنرانی خود طی این مراسم اظهار داشت:در 45 سفری که به سمنان داشته سمنان برترین استان در حوزه مطالبه گری بانوان بوده و استاندار سمنان مقام اول در مطالبه گری از بانوان در سطح کشور را دارد.

,

وی با اشاره بر سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با پر رنگ تر کردن فعالیت اجتماعی زنان در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی از مسئولان خواست:زمینه ارائه اطلاعات در خصوص اشتغال زایی و ایجاد مراکز درآمدی را برای بانوان فراهم کنند.

,

مشاور وزیر کشور افزود:زنان برای ایفای نقش اقتصادی باید از نقش سنتی شان فاصله بگیرند تا فعالیت اقتصادی آنان به شکلی چشم گیر نمایان شود.

,

فرهمند پور با توجه به شرایط فرهنگی جامعه امروز خاطر نشان کرد:با توجه به شیوع فرهنگ مصرف گرایی،بانوان باید در تغییر فرهنگ پرچمدار باشند.

,

, ,

وی با تاکید بر نقش انجمن اولیا و مساجد در ارتقا فرهنگ جامعه گفت:انجمن اولیا و مربیان در بخش آموزش خود مراقبتی نقش موثری دارد و مساجد در بالا بردن سطح علمی و ارتقا فرهنگ جامعه تاثیر گذار هستند.

,

فرهمند پور افزود:اگر خواهان ایجاد تغییر چشم گیر در حوزه زنان هستیم باید در صدد رفع مشکلات این قشر مهم و تاثیر گذار جامعه برآییم؛ برای تحقق این امر نیازمند ایجاد تغییر و بهسازی فرهنگ مردان جامعه می باشیم.

,

مشاور وزیر کشور در امور زنان با تاکید بر ضرورت توجه به ایده پردازی های بانوان جهت گسترش کارآفرینی اظهار کرد:از آن جایی که کمبود اعتبارات از مشکلاتی است که همواره وجود داشته برای اجرایی کردن طرح های بخش بانوان مشارکت و همکاری بین دستگاهی لازم است.

,

وی در نهایت خاطر نشان کرد:در خانواده متعادل هم زن توانمند است و هم مرد و ساخت جامعه بهتر با ساخت خانواده بهتر محقق می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه