اخبار داغ

جشنواره فرهنگی ورزشی حریم تا حرم

جشنواره فرهنگی ورزشی حریم تا حرم
در آستانه دهه فجر جشنواره فرهنگی ورزشی دختران استان سمنان با عنوان حریم تا حرم در جهت گرامی داشت شهدای مدافع حرم به میزبانی شاهرود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شاخه طوبی، مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه استان سمنان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی دختران بسیجی استان سمنان با عنوان از حریم تا حرم خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی، ,

محمد تقی خاطرنشان کرد: این جشنواره با تکیه بر حفظ حریم عفاف و حجاب بر مدار انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر به میزبانی شاهرود از پنج شنبه شب آغاز به کار کرد و جمعه شب پایان یافت.

,

وی در ادامه گفت: در این جشنواره 150 ورزشکار در قالب 17 تیم ورزشی در سه رشته ورزشی والیبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در سالن های ورزشی 9 دی و سالن تختی شاهرود به رقابت پرداختند و نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

, 9 ,

در رشته آمادگی جسمانی تیم های شاهرود سمنان میامی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند

,

در رشته تنیس روی میز خانم ها فاطمه عرب اسماعیلی زهرا سلمانی ها و عارفه محمد خانی هر سه از شاهرود مقام اول تا سوم را کسب کردند.

,

و در رشته والیبال شاهرود سمنان و آرادان به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

, ,

مسئول تربیت بدنی خواهران سپاه استان سمنان افزود: همزمان با برگزاری مسابقه ورزشی یک مسابقه فرهنگی حریم تا حرم نیز با محوریت چگونه با حریم حجاب از حرم حضرت زینب (س) دفاع کنیم نیز برگزار شد.

, .,

وی در ادامه گفت: اهدای بسته فرهنگی به ورزشکاران، اجرای حرکات نمایشی گروه فتح گردان کوثر، دکلمه خوانی یک فرزند شهید مدافع حرم و ... از دیگر برنامه های این جشنواره فرهنگی ورزشی است.

, .,

محمد تقی در بیان هدف تشکیل این مراسم اظهار کرد:توسعه و گسترش ورزش و نشاط در بین جوانان و ارتقا سلامت جامعه از اهداف شکل گیری این جشنواره بود.

,

وی در تشریح دلیل نامگذاری این مراسم به نام حریم تا حرم خاطرنشان کرد:جهت تبیین نقش و جایگاه زنان و دختران مسلمان در عرصه دفاع از حریم اهل بیت عنوان این برنامه را حریم تا حرم قرار دادیم تا بیانگر راهی باشد از حریم حجاب تا حرم حضرت زینب(س).

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه