اخبار داغ

از فروردین ماه سال جاری تا به امروز؛

بیش از 39هزار نفر از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند

بیش از 39هزار نفر از آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند
ریحانی خواه گفت: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: از مجموع اعزام های صورت گرفته به استثنای اعزام های دانش آموزی کلیه اعزام ها مختص به عموم مردم بوده و اقشارمختلف با اسقبال خوب در این حرکت عظیم راهیان نور شرکت نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمدعلی ریحانی خواه مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا از اعزام بیش از 39 هزر نفر از استان آذربایجان شرقی به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و عنوان کرد:از این تعدداد اعزام صورت گرفته بخش زیادی از آن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در آذربایجان شرقی بوده است و بخش دیگر آن به راهیان نور جنوب صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه اعزام های راهیان نور دانش آموزی در حال انجام شدن است،اظهار داشت: این اعزام ها عمدتا اوایل مهرماه به صورت متمرکز در کل کشور صورت می گیرد به صورت همزمان انجام می پذیرد.
,
 
,
ریحانی خوادر همین زمینه یاد آور شد: راهیان نور سپاه عاشورا علاوه بر این اعزام های متمرکز کشوری در اردیبهشت ماه سال جاری 8000 دانش آموز از شهرستان های استان به  مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام داشته است.
,
 
,
 مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا در پایان تصریح کرد: از مجموع اعزام های صورت گرفته به استثنای  اعزام های دانش آموزی کلیه اعزام ها  مختص به عموم مردم بوده  و اقشارمختلف با اسقبال خوب در این حرکت عظیم راهیان نور شرکت نموده اند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه