اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشفیات مواد مخدر در زنجان مرز یک تن را رد کرد/رشد 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در زنجان

کشفیات مواد مخدر در زنجان مرز یک تن را رد کرد/رشد 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی طی سالجاری از سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر در سطح استان زنجان بیش از یک تن و 195 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی آزادی امروز در گفت و گو با عصر زنجان، اظهار داشت: براساس ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدرکشور ، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در 10 ماهه سال جاری در اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر رتبه دوم کشور ی را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اعلام اینکه برخورد با خرده فروشان و سوداگران مرگ از اولویت های فرماندهی انتظامی استان زنجان است، خاطر نشان کرد : در 10 ماهه سال جاری در سطح استان از سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر بیش از یک تن و 195 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه کشف مواد مخدر در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در سطح استان سه درصد رشد داشته است بیان داشت : در این مدت 33 باند مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است.

,

آزادی با بیان اینکه به منظور ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر همه اقشار جامعه باید نقش داشته باشند خاطر نشان کرد: در 10 ماهه سال جاری از باند ها و قاچاقچیان مواد مخدر در استان ،363دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شده است .

,

وی به کشف انواع قرص های مواد مخدر نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد : در 10 ماهه سال جاری از سود جویان و قاچاقچیان بیش از 805 هزار و 760 قرص و روان گردن های حاوی مواد مخدر کشف شده است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین مواد مخدر کشف شده در 10 ماهه سال جاری از نوع تریاک و هروئین بوده است بیان داشت : در سطح استان 915 معتاد پر خطر و متجاهر در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادان ، به مراکز بازپروری معرفی شده اند.

,

آزادی به تداوم اجرای پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری معتادین اشاره و بیان داشت : بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.  

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه