اخبار داغ

با حضور سه مدیر کل صورت گرفت؛

همایش هم اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش و خیّرین شهرستان بهمئی +تصاویر

همایش هم اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش و خیّرین شهرستان بهمئی +تصاویر
همایش هم اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش و خیّرین شهرستان بهمئی با حضور سه مدیر کل و جمعی از مسئولان شهرستان در شهر لیکک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آوای ماغر،همایش هم اندیشی اعضای شورای آموزش و پرورش و خیرین شهرستان بهمئی با موضوع برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آوای ماغر, ،,

این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونین و کارشناسان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای شورای اداری ، شورای آموزش و پرورش و خیرین و با هدف جذب کمکهای مردمی جهت برگزاری مسابقات قرآنی استان تشکیل شد .

,

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت : این دوره از مسابقات در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود که پسران در 14 رشته و دختران در 12 رشته به رقابت می پردازند .

,

زارع پور یادآور شد : استان ما در سه سال گذشته جایگاه قابل قبولی در مسابقات قرآن ، عترت و نماز در سطح کشور داشت .

,

 وی گفت : در دوره های گذشته مشارکت مردم در برگزاری مسابقات بی نظیر بود و با توجه به شناختی که از مردم شهرستان بهمئی داریم ، انتظار همکاری بیشتری داریم .

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این نشست گفت : توجه به قرآن به عنوان ثقل اکبر سفارش شده از طرف پیامبر عظیم الشأن اسلام ، از ضروریات است .

,

حجت الاسلام سید نوراله جنتی پور افزود : در دوسال گذشته  طی یک تفاهم نامه در سطح کشور ، مسابقات رده های سنی زیر 18 سال به آموزش و پرورش واگذار شد که اداره اوقاف و امور خیریه استان تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت این مسابقات انجام می دهد .

,

دهبانی پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  هم  در این نشست، برای کمک به برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کرد .

,

رئیس اداره آموزش و پرورش بهمئی در این نشست گفت : از زمان ابلاغ میزبانی این مسابقات به شهرستان بهمئی ، تمهیدات لازم صورت گرفت.

,

مسیح دموری نژاد افزود: فضاهای محل برگزاری مسابقات و مراسم افتتاحیه و اختتامیه آماده شدند و همچنین مشکلات خوابگاه ها جهت اسکان دانش آموزان بررسی شد که به بهترین شکل آماده اسکان میهمانان مسابقات باشند .

,

وی گفت : کمیته های برگزاری مسابقات تشکیل و مسئولان آنها برای پیگیری دقیق  برنامه ها مشخص شدند و وظایف آنها نیز ابلاغ شد .
 

,
,

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم گفت : مسئولیت یکی از برنامه های مهم استانی به شهرستان ما واگذار شده که باید برای کیفیت بخشی به این مسابقات تلاش خود را مضاعف کنیم .

,

علی اکبر فرهنگی نسب گفت : هماهنگی لازم با مسئولان ادارات ، شرکت نفت و گاز امیدیه و آغاجاری و سایر دستگاهها انجام شد که امیدواریم همکاری مورد انتظار ما را داشته باشند .

,

در پایان این همایش از طرف مدیرکل آموزش و پرورش استان، ابلاغی به دموری نژاد به  عنوان دبیر اجرایی مسابقات اهدا شد و لوح سپاس به اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان اعطا شد .

,

در این مراسم از برگزیدگان مسابقات علمی دانش آموزان هم  با اهداء جایزه تجلیل شد .

,

لازم به ذکر است سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد ، از 17 تا 25 اسفندماه به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار می شود .

,

تصاویر ضمیمه:

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه