اخبار داغ

قیاس مع‌الفارق برای جریان‌سازی شوم؛

پلاسـکو و لاشخورهای همیشه در صحنه!

پلاسـکو و لاشخورهای همیشه در صحنه!
عده‌ای صبح تا شب دعا می‌کنند تا بلایی بر سر مردم بیاید تا عقده‌های سیاسی‌شان را خالی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، خانواده‌های آتش‌نشانان گرفتار در زیر تن‌ها آوار با گذر عقربه‌ها می‌میرند و زنده می‌شوند. یک ملت در سوگِ پرپر شدن مردان بی‌ادعا اندوهگین شده‌اند و با مشاهده‌ی خرابه‌های پلاسکو بر غم‌شان افزون می‌گردد، آنوقت در میان این بحبوحه عده‌ای لاشخور همیشه در صحنه، با بی‌رحمی محض سعی در تسویه حساب سیاسی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قطعاً چنانچه مسئولی در پیدایش حادثه ریزش ساختمان پلاسکو مقصر باشد، باید در برابر افکار عموم پاسخگو باشد و فارغ از وابستگی‌های جناحی، تاوان پس دهد اما آنچه که مبرهن است، در بُرهه‌ی فعلی، هجوم رسانه‌های خاص به گروه‌های سیاسی رقیب و اعضاء آن، به منظور مخدوش کردن صف‌آراها، اقدامی مطلوب به نظر نمی‌رسد.

,

در شرایطی که خانواده‌های مفقودین حادثه درپی نشانه‌ای از گمشده‌ی خود در زیر آوار می‌باشند، گروهی بی‌هیچ منطق قابل قبولی، چهره‌های متعددی را هدف حملات خود قرار داده‌اند و با انتشار مطالب تحریک‌آمیز سعی در تشنج‌آفرینی و خلقِ حاشیه دارند.

,

این رسانه‌ها همان اصحاب قلمی هستند که در هنگام بروز حادثه قطار تبریز-مشهد و جان‌باختن بیش از 40 مسافر در اثر عواملی همچون فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل ریلی، ناکارآمدی سیستم میلیاردی، نبود کمک‌های اولیه و خالی‌بودن کپسول‌های آتش‌نشانی، لام تا کام حرف نزدند و با چشم‌پوشی بر عمق فاجعه به دفاع از وزیر دولت یازدهم پرداختند اما اکنون فرصت را غنیمت شمرده‌اند و بدون اشاره به مسئولیت‌های مقامات دولتی، رقیبانِ احتمالی روحانی را آماج نقدهای خویش قرار داده‌اند.

,

در این میان برخی از رسانه‌های معاند نیز وجود دارند که پیش‌تر افزایش 100 هزارتومانی حقوقِ یک آتش‌نشان و کارگر شهرداری را در بوق‌وکرنا نموده و به آن واکنش نشان می‌دادند اما اکنون برای رسیدن به اهدافِ شوم‌شان، مدافعِ تمام عیار آتش‌‌نشانان شده‌اند و عنوان می‌کنند، ایرانی‌ها باید به جای حمایت از نیروهای جبهه مقاومت، از آتش‌نشانان حمایت و تجهیزاتِ آنان را فراهم نمایند!

,

همین‌که چنین رسانه‌هایی تامین تجهیزات آتش‌نشانان را در گِرو قطع حمایت از نیروهای جبهه مقاومت قرار می‌دهند، ذاتِ پلیدشان را به نمایش می‌گذارند و ابعادی از سوءاستفاده‌های خود را از خونِ شهدای آتش‌فشان به تصویر می‌کشند اما باید در پاسخ به چنین شبهه‌افکنی‌هایی گفت، چرا پولی که صرفِ حقوق ماهیانه مدیران نجومی می‌شود و یا هزینه‌ای که در راهِ تفریحات زودگذر در آن‌سوی مرزها به هدر می‌رود، به رفع کمبودهای داخلی در حوزه‌های مختلف اختصاص نمی‌یابد؟

,

ایرانی‌ها از دستِ داعشی‌های خارجی به لطف نیروهای جبهه مقاومت و جوانان جان‌برکفِ وطن‌ دوست در امان مانده‌اند اما از تیررس داعشی‌های داخلی محفوظ نیستند و برخی شخصیت‌ها و گروه‌ها تنها به دنبال بهانه‌ای هستند تا زمین و زمان را برهم بزنند و گوشه‌ای از منافع‌شان را تحصیل نمایند.

,

باید در مقاطع این‌چنینی مواظب حربه‌های رسانه‌ای دشمن بود چراکه آنان باتبحر ستودنی، قیاس مع‌الفارق می‌نمایند تا با مقایسه‌هایی خیلی ساده اما خالی از منطق، مسیرِ ریل‌گذاری شده به سمت تفکراتِ غیرانقلابی را تکمیل کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه