اخبار داغ

​نایب رئیس کمیسیون عمران خبر داد:

بررسی ابعاد حادثه پلاسکو در مجلس/ مالکان احضار شدند

بررسی ابعاد حادثه پلاسکو در مجلس/ مالکان احضار شدند
​نایب رئیس کمیسیون عمران از بررسی ابعاد حادثه پلاسکو در کمیسیون عمران خبر داد و گفت: نظر نهایی مجلس پس از ارزیابی تخصصی کمیسیون عمران اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان و نایب رئیس کمیسیون عمران در گفتگو باعصرهامون از بررسی حادثه پلاسکو در مجلس خبر داد و گفت: بررسی میدانی روزهای گذشته انجام شده است و افرادی مرتبط با این ماجرا برای حضور در جلسه کمیسیون عمران و بررسی تخصصی حادثه احضار شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی با تاکید بر اینکه باید پذیرفت بسیاری از ساختمان قدیمی کشور مانند ساختمان پلاسکو تهران که امروز دچار آتش سوزی و نهایتا تخریب شد، ایمن نیستند افزود: این جلسه عصر دوشنبه و در کمیسیون عمران با حضور مالکان پلاسکو برگزار می شود.

,


وی افزود: در حال حاضر مشابه ساختمان های پلاسکو به وفور در همه کلانشهر های ایران وجود دارد و به دنبال این هستیم تا در این جلسه این مسائل را بررسی کنیم تا در آینده بتوان مانع این حوادث ناگوار شد.

,
,


یارمحمدی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تکرار حوادثی مانند حادثه ساختمان پلاسکو ادامه داد: در حال حاضر باید امدادرسانی ها با مدیریت و برنامه ریزی ادامه یابد و نجات جان مصدومان آتش نشان، امدادرسان و کسبه که زیر آوار مانده اند، در اولویت است.

,
,


وی در پایان گفت:کمیسیون عمران و مجلس پس از شنیدن گزارش کمیته تخصصی کمیسیون عمران اعلام نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه