اخبار داغ

تناقض در گفتار و عمل:

همایش تغذیه سالم که به نوعی تبلیغی برای فست فود شد

همایش تغذیه سالم که به نوعی تبلیغی برای فست فود شد
در همایش تغذیه سالم که با همکاری علوم پزشکی و آموزش و پرورش همدان برگزار شد، تغذیه سالم با بسته بندی نامعقول میان دانش آموزان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ ترویج تغذیه صحیح با اصول اسلامی در بین دانش آموزان جامعه امروزی که به نوعی با فست فود اخت گرفته اند یکی از دغدغه های خانواده ها و مسئولین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

اما در همایش تغذیه سالم که با هدف ترویج اصول تغذیه صحیح در  بین دانش آموزان همدان  برگزار شد شاهد نوعی تناقض  با عنوان برنامه و نحوه خدمات ارائه شده در برنامه بودیم.

,

 

,

در این همایش تغذیه سالم که با همکاری علوم پزشکی و آموزش و پرورش همدان برگزار شد، تغذیه سالم  که شامل( لقمه نانی از  گردو، پنیر ، خیار و..) با بسته بندی نامعقول میان دانش آموزان توزیع شد.

,

 

,

در نحوه بسته بندی این تغذیه ها تصاویری از غذاهای فست فودی بود که به نوعی تبلیغ برای این غذاها محسوب می شد.

,

 

,

, ,

 

,

گرچه برخی معتقدند هستند این مرکز عرضه کننده غذایی فست فود نسبت به جاهای دیگر سالم تر است اما نکته قابل تامل  ان است که همان استفاده از روغن های سرخ کردنی و طبخ سریع در این غذاها وجود دارد.

,

 

,

به نظر میرسد علوم پزشکی و آموزش و پرورش با این نوع بسته بندی که تبلیغ یکی از مراکز فست فود همدان بود خود مبلغ تغذیه ناسالم شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه