اخبار داغ

انشقاق در جبهة النصره و جدایی دو سرکرده

انشقاق در جبهة النصره و جدایی دو سرکرده
عضو مجلس شورا، مسئول کل امور اقتصادی و مسئول نظامی جبهة فتح الشام (جفش) در حلب اعلام کردند که از این گروه جدا شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو سرکرده گروه تروریستی «جبهه فتح الشام» (جبهه النصره سابق) اعلام کردند که به طور قطع از این گروه خارج شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در یک بیانیه دست‌نوشت، «أبو أحمد زکور» عضو مجلس شورا و مسئول کل امور اقتصادی و «حمزه سنده» عضو این شورا و مسئول نظامی این گروه در حلب اعلام کردند که از فتح الشام جدا شده‌اند.

,

به گزارش وبگاه خبری «آرا»، این دو تروریست اعلام کردند که به خاطر تفرقه تروریستها در عرصه میدانی و تلاش هر گروه برای انتقامگیری در عرصه سوریه این تصمیم را اتخاذ کرده اند.

,

زکور و سنده همچنین تأکید کردند که پس از جدایی از جبهه فتح الشام، از هیچ گروه یا رسته دیگری پیروی نخواهند کرد.

,

این در حالی است که فتح الشام اعلام کرد که مذاکرات آستانه را که قرار است چند روز دیگر در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شود، قبول ندارند.

,

جفش یا همان جبهة النصره سابق به همراه داعش از آتش‌بس در سوریه مستثنی شده‌اند.

,

در بیانیه زکور و سنده آمده است: پس از اینکه از متحد شدن ناامید شدیم اعلام میکنیم که از فتح الشام خارج شده‌ایم.

,

جفش روز گذشته مدعی شد که هدف اصلی برگزاری نشست آستانه تحمیل راهکارهایی برای تسلیم شدن آنچه این گروه «مجاهدین» میخواند است.

,

این گروه تروریستی همچنین تأکید کرد که پس از آزادسازی حلب به دست ارتش سوریه و سنگین شدن کفه ترازو به سود روسیه برخی از گروههای تروریستی برای حفظ رابطه با کشورهای حامی خود وارد این مذاکرات شده اند.

,

در این بیانیه همچنین آمده است که «هر کس به آستانه برود به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با باقی ماندن [بشار] اسد [رئیس جمهور سوریه] در قدرت موافق است».

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه