اخبار داغ

واکنش دادستان دنا به ادعای وجود فردی که مزاحم بانوان می شود/کوچکترین مزاحمت برای اشخاص بدون تعقیب و پاسخ نخواهد بود

واکنش دادستان دنا به ادعای وجود فردی که مزاحم بانوان می شود/کوچکترین مزاحمت برای اشخاص بدون تعقیب و پاسخ نخواهد بود
دادستان شهرستان دنا به تشریح برخی حواشی پیرامون وجود فردی در سی سخت که برای بانوان ایجاد مزاحمت می کرد پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیردنا علی ملک حسینی دادستان شهرستان دنا در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ایجاد مزاحمت شخصی برای خانواده ها و بانوان در شهر سی سخت گفت: طی سال جاری سه مورد گزارش ایجاد مزاحمت به دادستانی شهرستان رسیده که تنها یک مورد به شکایت شاکی منتهی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

ملک حسینی با بیان اینکه در هیچ یک از گزارش های واصله مزاحمت فیزیکی برای بانوان ایجاد نشده است ابراز کرد:تنها در یک مورد بنا بر ادعای شاکی شخص مورد ادعا حرکات نامتعارف داشته که فورا از محل متواری شده است.

,

 

,

دادستان دنا خاطر نشان کرد:طبق بررسی های انجام گرفته هیچ گونه ارتباط و پیوستگی بین گزارش ها وجود نداشته که بتوان گفت شخص واحدی با اهداف از پیش تعریف شده در حال ایجاد نا امنی و نگرانی در سطح شهر است.

,

 

,

این مقام قضایی با اشاره به اینکه عده ای با ارتباط دادن این سه گزارش شخصیتی خیالی و غیر واقعی از کسی که قصد ایجاد مزاحمت برای بانوان دارد را به جامعه معرفی کرده اند ابراز کرد:به حمدالله شهر سی سخت هیچ گونه مشکل امنیتی حادی وجود ندارد و از لحاظ شاخص های امنیتی در شرایط کم نظیری به سر می برد.

,

 

,

ملک حسینی با تاکید بر اینکه اگر چه با کوچکترین مزاحمت برای اشخاص بدون تعقیب و پاسخ نخواهد بود افزود:از طرفی نیز با کسانی که با ایجاد شایعه و دامن زدن به شایعات موجب تشویش اذهان عمومی شوند برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه