اخبار داغ

من درد مشترکم مرا فریاد کن /

همدردی جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد با آتش نشانها+تصاویر

همدردی جنگلبانان استان کهگیلویه و بویراحمد با آتش نشانها+تصاویر
بعدظهر امروز تعدادی از جنگلبانان شاغل در منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز آتش نشانی یاسوج با آتش نشان‌ها ابراز همدردی کردند. آنها با اهدای شاخه گل، یاد وخاطره عزیزانی را گرامی داشتند که جان خود را برای دیگران از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،جنگلبانان استان کهگیلویه وبویراحمد که در فصول گرم سال به اطفا حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی می‌پردازند خود را همکار آتش نشان‌ها می‌دانند و امروز به مرکز آتش نشانی یاسوج رفتند تا اعلام کنند که مصیبت وارده به آتش نشان‌ها در آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو مصیبت همه آنها است و غم از دست دادن آتش نشان‌های عزیز غم همه ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مراسم علاوه بر جنگلبانان، مسئولان منابع طبیعی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و شهردار یاسوج حضور داشتند.

,

حادثه آتش سوزی پلاسکو که منجر به شهادت و مصدومیت تعدادی از آتش نشان‌های کشورمان شد، آنچنان تلخ بود که سراسر کشور را در غم و اندوه فرو برد و جنگلبانان کهگیلویه و بویراحمد که آتش‌نشانان طبیعت ایران به شمار می‌روند، تنها حافظان طبیعتی بودند که در میان ادارات کل منابع طبیعی کشور با آتش‌نشانان شهری همدردی کردند.

,

امسال سال بسیار سختی برای آتش‌نشانان طبیعت ایران نیز بود. در سال جاری جنگلبانان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹۰ فقره حریق در عرصه‌‌های طبیعی را مهار کردند. در این راه برخی از جنگلبانان نیز دچار مصدومیت و آسیب دیدگی شدند. حافظان طبیعت ایران نیز هم همچون اطفاء کنندگان حریق شهری از کمبود امکانات رنج می‌برند و با گذشتن از جان خود و پذیرش خطرات احتمالی، به نبرد با آتش می‌پردازند.

,

 گفتنی است ساختمان پلاسکو صبح پنجشنبه 30 دی ماه گذشته دچار حریق شد. عملیات امداد از لحظاتی پس از وقوع حادثه آغاز شد اما ساعاتی بعد این ساختمان قدیمی به یکباره فرو ریخت و آتش نشانان که برای عملیات وارد ساختمان شده بودند، محبوس شدند که بعد از سه روز عملیات آوار برداری هنوز ادامه دارد.

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه