اخبار داغ

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم:

اقدامات اساسی برای ایمنی کردن ساختمان های قم انجام شود

اقدامات اساسی برای ایمنی کردن ساختمان های قم انجام شود
مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم گفت: ساختمان های بسیاری در شهر قم داریم که از نظر ایمنی وضعیت وحشتناکی دارند و از کمترین ایمنی برخوردارند که باید اهتمام جدی برای رفع این مشکلات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا،عباس جعفری در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


با اشاره به بحث ایمنی شهرک های صنعتی اظهار داشت: برای خدمات دهی دراین اماکن با مشکلات فراوانی مواجه هستیم در همین حادثه چند روز پیش شهرک شکوهیه چند تن از آتش نشانان ما آسیب جدی دیدند چرا باید جایی را خدمات دهی کنیم که ایمنی آن نیز زیر نظر شهرداری نیست.
 

,
,
,

وی با بیان اینکه ایمنی باید زیر نظر آتش نشانی انجام بگیرد، گفت: در حادثه اخیر شهرک شکوهیه برخی از مواردی که به سازمان وارد شده دیده نمی شود 500 میلیون تومان هزینه به سازمان وارد شده است.
 

,
,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی قم بیان کرد: اقدامات عملیاتی خود را انجام می دهیم امید است که خدمات بهتری به مردم ارائه شود، ممکن است اتفاقاتی از این دست باز هم تکرار شود، موضوع ایمنی به آتش نشانی سپرده شود چرا که این ها اموال عمومی هستند و برای آن فکر اساسی شود.
 

,
,

جعفری گفت:80  نیرو و 20 ماشین آتش نشانی را وارد حادثه شهرک شکوهیه کردیم، ممیزی ساختمان ها توسط سازمان آتش نشانی شروع شده و از سال 92 که مصوبه شورا را گرفته ایم کارمان راحت تر شده و ساختمانهایی که قبل از سال 92 پایان کار گرفته اند در حال فعالیت در سطح شهر هستند و ممیزی را در رئوس کارهای خود قرار داده ایم و ساختمان هایی که قبل از سال 92 پایان کار گرفته اند مجوز بگیرند.

,


وی ابراز داشت: ساختمان های بسیاری در شهر قم داریم که از نظر ایمنی وضعیت وحشتناکی دارند و از کمترین ایمنی برخوردارند که باید اهتمام جدی برای رفع این مشکلات باشد.

,
,

 

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: در زمینه الگو سازی مانورهای مختلفی داریم که حجم آب زیادی را مصرف کردند برای یک  ساختمانی با کپسول که نمی توان خاموش کرد باید افراد را خارج کرده و تعداد زیادی از افراد را از آنجا خارج کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه