اخبار داغ

شهردار قم:

بودجه 96 بر اساس چشم انداز 1414 قم و برنامه عملیاتی 1400 به تصویب رسیده است

بودجه 96 بر اساس چشم انداز 1414 قم و برنامه عملیاتی 1400 به تصویب رسیده است
شهردار قم گفت: بودجه سال 96 بر اساس چشم انداز 1414 شهر قم و برنامه عملیاتی 1400 به تصویب رسیده است، و بودجه سال 96 بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سید مرتضی سقائیان نژاد  در دویست و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: بودجه سال 95 بودجه محور بود، اتمام پروژه های نیمه تمام شهری، رسیدگی به وضعیت زیست محیطی شهر قم و  پرداخت بدهی شهرداری از جمله اهداف بودجه سال 95 بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی با اشاره به اتمام و بهره برداری پروژه ها تا پایان سال 95 اظهار داشت: بدهی های شهرداری نزدیک به بالای 700 میلیارد تومان مستهلک شده و نزدیک به 450 میلیارد سند به تهران ارسال شده و شرایط عملیاتی شدن 700 میلیارد انجام شده است.

,
,


شهردار قم بیان داشت: بودجه سال 96 بر اساس چشم انداز 1414 شهر قم و برنامه عملیاتی 1400 به تصویب رسیده است، و بودجه سال 96 بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان پیشنهاد می شود.

,
,

 

,

سقائیان نژاد افزود: در سند راهبردی و طرح تفصیلی شهر قم اولویت های بودجه در سال 96 به 11 هدف تقسیم بندی شده است، 10درصد بودجه عمرانی به هدف نخست یعنی توسعه فضای سبز شهری اختصاص یافته است، افزایش 44 درصدی بودجه در سال 96 پیش بینی شده است.

,


وی با اشاره به اتمام حفاری خط یک مترو شهری قم گفت: 100 میلیون یورو نیز به فاینانس اضافه می شود وتا پایان خط یک مترو با مشکل اعتباری مواجه نخواهیم بود همچنین خط 2 مترو نیز با مطالعات اولیه ای که شده است با مشکل اعتباری مواجه نخواهیم بود.
 

,
,
,

شهردار قم بااشاره به لزوم افزایش سرانه ورزش قم گفت:  باتوجه به اینکه سرانه 49 سانتی متر کاربری ورزشی در استان قم مواجه هستیم باید به سرانه ورزشی سه برابری برسیم از این رو با توجه به این اختصاص امید است که این کمبود جبران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه