اخبار داغ

تمامی راه‌های مواصلاتی فاروج باز است

تمامی راه‌های مواصلاتی فاروج باز است
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای فاروج در گفتگو با راه فاروج اظهار داشت: به لطف تلاش و کوشش راهداران شهرستان فاروج در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان فاروج باز است و عبور و مرور در آن‌ها انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ مهندس هومن وکیلی گفت: پس از بارش برف دیشب، راهداران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فاروج از ساعت 22 دیشب مورخه 2/11/95 به سمت راه‌ها و جاده‌های شهرستان اعزام‌شده و مشغول به بازگشایی این راه‌ها شدند که این عملیات همچنان ادامه داشته و راهداران در تمامی راه‌های روستایی مشغول کشیک و انجام فعالیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 3 دستگاه گریدر، 3 دستگاه نمک‌پاش و سه دستگاه لودر در تمامی راه‌های شهرستان فاروج در حال فعالیت هستند و به لطف فعالیت بی‌وقفه این عزیزان هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته و تمامی راه‌های شهرستان باز است. همچنین با توجه به برودت هوا در ساعات پایانی شب تمامی اکیپ‌های این مجموعه آماده خدمت‌رسانی و یخ‌زدایی در محورها هستند.

,

وکیلی با اشاره به برودت و سردی هوا افزود: از تمامی رانندگان تقاضا می‌کنیم با توجه به مه و لغزندگی سطح معابر و جاده‌ها فاصله طولی با خودروها رو حتماً رعایت و از رانندگی با سرعت‌بالا پرهیز کنند و زنجیر چرخ را حتماً همراه خودرو داشته باشند؛ همچنین در محورهای روستایی و کوهستانی توصیه می‌شود تجهیزات گرمایشی خودرو رو چک کرده و از کارکرد صحیح آن مطمئن باشند. در این راه‌ها زنجیر چرخ و لباس گرم حتماً همراه داشته باشند.

,

پایان خبر/. 77

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه