اخبار داغ

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج خبر داد

اعزام تیم تخصصی آوار برداری اتش نشانی یاسوج به تهران/ماموران آتش نشانی ما حتی لباس عملیات ندارند

اعزام تیم تخصصی آوار برداری اتش نشانی یاسوج به تهران/ماموران آتش نشانی ما حتی لباس عملیات ندارند
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از اعزام یک تیم 4 نفره تخصصی برای کمک به آورار برداری در ساختما پلاسکو تهران خبر داد و گفت: روز گذشته این تیم اعزام شده اند و در آنجا به صورت تخصصی همکاری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، محمد رستمی بیان کرد: اتفاق رخ داده در تهران هشداری برای خیلی از استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد است چرا که این استان تجهیزات بسیار ضعیفی دارد و یخیل از ساختمان های استان به ویژه شهر یاسوج از استحکام بسیار کمی برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

وی ادامه داد: همانند چنین اتفاقی که در تهران رخ داده است ممکن است در خیابان 13 آبان و جمعه بازار یاسوج رخ دهد که اگر خدایی ناکرده چنین اتفاقی رخ دهد عمق فاجعه ممکن است خیلی ببیشتر از حادثه ساختمان پلاسکو تهران باشد.

,

رستمی ادامه داد: خوابگاه های دانشجویی استان از نظر سیستم گرمایشی اصلا امنیت ندارند و هر لحظه ممکن است فاجعه ای رخ دهد برخی خوابگاهها نیز مشکل تجهیزات دارند.

,

مدیرعامل آتش نشانی یاسوج ادامه داد: با وجود همه این شرایط آتش نشانی یاسوج نیز تجهیزات مناسبی ندارد به گونه ای که ما حتی لباس عملیات نداریم دستگاه تهویه نداریم اگر فردی به دلیل آتش سوزی در طبقات پایین ساختما مجبور باشد به پایین بپرد باید تشک نجات باشد اما این را نیز نداریم.

,

وی تصریح کرد: از همه مسئولان درخواست داریم برای تجهیز کردن اتش نشانی ها همکاری کنند چرا که با جان مردم سر و کار داریم نبود یک دستگاه ممکن است جان یک نفر و شاید یک جمعیت را به خطر بیندازد.

,

رستمی تصریح کرد: برخی از خوردهای عملیاتی ما مربوط به سال 63 است مسئولان باید همکاری کنند تا اگر روزی چنین اتفاقی افتاد بتوانیم برای جان مردم کاری انجام دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه