اخبار داغ

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

رونق اقتصادی در کار نیست/ آقای رئیس جمهور عینک تان را از کجا خریده اید؟

رونق اقتصادی در کار نیست/ آقای رئیس جمهور عینک تان را از کجا خریده اید؟
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در یک سالگی برجام بجای اینکه شاهد رونق ها اقتصادی و تحولات چشمگیر آن با جشن یکسالگی را شاهد باشیم؛ متاسفانه میبینیم که همچنان چوب بدعهدی های شیطان بزرگ را میخوریم ودر برابر نقض برجام به یک بیانیه اکتفا نموده ایم !
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین کریمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با دانشجو پرس، اظهار داشت: کمیسیون مشترک برای دومین بار بر اساس درخواست ایران و برای رسیدگی به بدعهدی‌های آمریکا و اقدامات غیرمنطبق آن کشور با مفاد برجام تشکیل جلسه داد که در این نشست سه ساعته؛ دولتمردان ما به یک بیانیه مطبوعاتی اکتفا نمودند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 

,

وی افزود: این بیانیه دولتمردان تدبیر و امید هیچ گونه تاثیری در روند کار نداشته و چیزی را درست نخواهد کرد چرا که آمریکایی ها نپذیرفتند که برجام را نقض کرده اند !

,

 

,

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی ادامه داد: این توافق علاوه بر اینکه جهشی را دراقتصاد ایجاد نکرد بلکه هزینه های بسیاری نیز برای کشور در برداشته است.

,

 

,

کریمی با اشاره به سخنان رئیس محترم جمهور مبنی بر اینکه هرکس نمی تواند تاثیرات برجام را ببیند؛ لابد کور هست و باید عینک بزند، گفت: جناب روحانی یا شما نمره چشم هایتان زیاد شده و باید به دکترین برجام جهت بهتر دیده شدن این دستاوردهای یکساله تان عینک جدیدی بر چشم مبارکتان بزنید یا هم که عینکتان یک عینک سه بعدی است وبفرمائید این عینک را از کجا میتوان خریداری نمود؟!

,

 

,

وی افزود: در یک سالگی برجام بجای اینکه شاهد رونق ها اقتصادی و تحولات چشمگیر آن با جشن یکسالگی را شاهد باشیم؛ متاسفانه میبینیم که همچنان چوب بدعهدی های شیطان بزرگ را میخوریم و با دادن یک بیانیه در ان جلسه اکتفا نموده ایم !

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه