اخبار داغ

اولین کارگروه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار در بیرجند برگزار شد

اولین کارگروه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار در بیرجند برگزار شد
اولین کارگروه اجتماعی طرح تقسیم کار در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی، تعدادی از دستگاههای همکار، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دفتر امور بانوان استانداری تشکیل گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان شرقی ،اولین کارگروه اجتماعی طرح  تقسیم کار در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیرکل، معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی، تعدادی از دستگاههای همکار، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دفتر امور بانوان استانداری تشکیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان شرقی,
 
,
در این کارگروه که نمایندگان موسسات غیردولتی و NGOها در حوزه های تخصصی سازمان نیز حضور داشتند علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دستگاهها به تشریح کلیات طرح پرداختند و از دستگاهها خواستند که تا پایان طرح همراهی و همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و برنامه ها،طرح ها و پیشنهادات خود را بر اساس شیوه نامه جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ارائه نمایند.
,
 
,
عرب نژاد همچنین پیرامون آسیب های اجتماعی و نحوه ی برخورد با آسیب ها نکاتی بیان نمود و اظهار داشت در این موضوع زنان به چهار گروه تقسیم می شوند و باید برای هر گروه برنامه های پیشگیری و کاهش آسیب بر اساس شیوه نامه بررسی و پیگیری شود.
,
 
,
علیرضا موهبتی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی نیز اظهار داشت:  بر اساس مصوبات شورای اجتماعی وزارت کشور، بهزیستی به عنوان دستگاه متولی در بحث کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی زنان سرپرست خانوار شناخته شده است و می بایست با همفکری و همکاری بخش های درون و برون سازمانی در پیشبرد اهداف این طرح تلاش نماییم.
,
 
,
وی توضیحاتی در خصوص شیوه نامه مربوطه ارائه نموده و به سوالات و ابهامات نمایندگان دستگاهها در خصوص اجرای طرح پاسخ دادند.
,
 
,
در پایان نمایندگان هر یک از دستگاهها نظرات خود را در خصوص چگونگی و نحوه ی ارائه ی طرح ها و برنامه ها ارائه دادند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه