اخبار داغ

برای همدردی با آتشنشانان؛

اقدام تحسین برانگیز طلاب قمی در دیدار با آتش نشانان +تصاویر

اقدام تحسین برانگیز طلاب قمی در دیدار با آتش نشانان +تصاویر
مسئول ایستگاه شماره 17 آتشنشانی پردیسان از طلاب درخواست کرد تا فرهنگ سازی در زمینه امداد رسانی در مواقع اضطراری را در جلسات به مردم یادآور شوند و بگویند تجمع آن ها در محل حادثه برای تماشا کردن، عکس و فیلم گرفتن مانع از حضور به موقع آتشنشانی و امدادرسانان دیگر می شود و چه بسا این دیر رسیدن به محل منجر به اتفاقی غیر قابل جبران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم،شنیدن حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در ساعات اولیه روز 30 دی ماه نگرانی عده ای را به دنبال داشت اما با فرریختن آن بر روی تعدادی از آتشنشان های زحمتکش و شجاعمان، همه ی مردم ایران را عزادار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم,

مردم ایران در هر کجا که باشند نماد صلح، همدلی و همیاری هستند و حال آن که این اتفاق حزن انگیز در ساختمان پلاسکو دل همه را به درد آورده است ، برای ابراز همدردی در هر شهری که باشند به سراغ آتشنشان های خود می روند تا با اهدا شاخه گل و روشن کردن شمع،  ضمن تسلی خاطر آتشنشانان غیور در غم از دست دادن همکاران پرتلاش آن ها ، از زحماتشان تشکر و قدردانی کنند.

,

در اتفاقی شایسته و تحسین برانگیز ،طلاب و اساتید مدرسه امام کاظم (ع) پردیسان با حضور در ایستگاه17آتشنشانی شهید کرمی منطقه پردیسان با آتش نشانان دیدار و از زحمات و جان فشانی های آن ها در کمک همه جانبه از مردم با گذشتن از جان خود قدردانی کردند.

,

طلاب قمی در اقدامی فداکارانه و داوطلبانه خواستار عضویت در آتش نشانی شدند و مسئولین آتشن شانی هم با قبول درخواست آن ها ، اعلام آمادگی کردند تا آموزش های لازم به طلاب و اساتید مدرسه امام کاظم (ع) را انجام دهند.

,

در این دیدار همچنین پیشنهاد داده شد که به چندین مدرسه و پیش دبستانی واقع در پردیسان هم برای مواجه شدن با حوادث و مواقع اضطراری آموزش های لازم داده شود و آتش نشانان از خود گذشته مثل همیشه اعلام آمادگی کردند.

,

طلاب و اساتید مدرسه امام کاظم (ع) در ادامه این برنامه با ذکر توسل و نثار فاتحه به شهدای آتشنشان برای سلامتی آتشنشان های شجاع مشغول کار و خانواده هایشان دعا کردند.

,

رضا غفاری مسئول ایستگاه شماره 17 آتش نشانی منطقه پردیسان در پایان از طلاب درخواست کرد تا در جلساتی که مردم حضور دارند فرهنگ سازی در زمینه امداد رسانی در مواقع اضطراری را یادآور شوند و بگویند تجمع مردم در محل حادثه برای عکس و فیلم گرفتن و تماشا کردن حادثه مانع از حضور به موقع آتش نشانی و امداد رسانان دیگر می شود و چه بسا این دیر رسیدن به محل منجر به اتفاقی گردد که غیر قابل جبران باشد.

,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه