اخبار داغ

شهردار شهر صالحیه:

یک قطعه زمین به مساحت هزار متر جهت استقرار ساختمان راهور اختصاص یافت

یک قطعه زمین به مساحت هزار متر جهت استقرار ساختمان راهور اختصاص یافت
شهردار شهر صالحیه گفت: یک قطعه زمین به مساحت هزار متر در محدوده امام زاده باقر (ع) جهت استقرار ساختمان پلیس راهور شهرستان بهارستان اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، علیرضا قربانی شهردار صالحیه پس از برگزاری نشستی با واحد نورمحمدی فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان گفت: اهدا یک قطعه زمین به مساحت هزار متر در محدوده جاده امامزاده باقر (ع) جهت استقرار ساختمان راهور با هدف نظم دهی به حمل و نقل شهری و ساماندهی ترافیک در شبکه شهری صالحیه از نتایج موثر و پراهمیت این نشست بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی ضمن اشاره به گسترش سطح دسترسی شهر به اطراف و شهر تهران، بیان داشت: با افزایش گسترده سطح دسترسی و خروج شهر از بن بست در دور چهارم مدیریت شهری، طبعا صالحیه منتج به تقویت توان های اقتصادی، جذب سرریزهای جمعیتی از حوزه های مسکونی مجاور و سرانجام گسترش حمل و نقل و ترافیک می گردد.

,

علیرضا قربانی با توجه به اهمیت دور نگری در سیستم مدیریت شهر به عنوان اصلی اجتناب ناپذیر تصریح کرد: احداث ساختمان راهور را باید اقدامی درست برای نظم دهی به ترافیک و حمل و نقل شهری در چشم انداز آتی شهر تصور کرد، که مطئمنا برای شهرستان بهارستان نیز گامی بزرگ به حساب می آید.

,

وی در پایان از اهدا دو دستگاه موتور سیکلت از سوی شهرداری و شورای اسلامی صالحیه به نیروی انتظامی شهرستان بهارستان خبر داد و افزود: به منظور کنترل حمل و نقل شهری و ساماندهی تخلفات مختلف اجتماعی از دیگر تصمیمات پسندیده این نشست پربار اهدا دو دستگاه موتور سیکلت بود.

,

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بهارستان با تقدیر و تمجید از خدمات سرشار مدیریت شهری در حوزه عمران صالحیه خصوصا ساماندهی کانال سیاب، نقش آن را در تنزیل آسیب های اجتماعی بسیار فوق العاده و چشمگیر قلمداد کرد و دستگیری سه تن از مواد فروشان عمده حاشیه کانال سیاب را حاصل چنین اقدامات ارزنده مدیریت شهری دانست.

,

سرهنگ نورمحمدی در ادامه از تجهیز و ساماندهی بصری محیط کلانتری صالحیه سپاسگزاری کرد، و از تعامل و همدلی شهرداری و شورای اسلامی شهر با نهاد های گوناگون تقدیر نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه