اخبار داغ

امیرآبادی در جمع اهالی منطقه نوقطار:

همه مسئولین باید برای عمران و آبادی قم تلاش کنند

همه مسئولین باید برای عمران و آبادی قم تلاش کنند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که شهر قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد گفت: مسئولین باید برای عمران و آبادی قم تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، در پی انتشار گزارشی از مشکلات مردم منطقه نو قطار در پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شامگاه جمعه احمد امیرآبادی نماینده اول مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در بین اهالی این منطقه از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گرفت.
احمد امیرآبادی در این دیدار با اشاره به اهمیت شهر قم اظهار داشت: شهر قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و همه مسئولین باید در عمران و آبادی قم تلاش کنند.
وی ادامه داد: قم مشکل شهرسازی دارد، در هر منطقه‌ای به نحوی مشکلاتی وجود دارد مانند بافت‌های فرسوده، مشکلات اجتماعی، کمبود فضای سبز، خیابان‌های کوچک و قدیمی، کمبود مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی در مناطقی نظیر نیروگاه، شاه ابراهیم کاملاً مشخص است.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس دهم افزود: پروژه پل 15 خرداد، آب قم، قطار سریع‌السیر و فرودگاه قم ازجمله پروژه‌هایی است که در حال پیگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, منطقه نو قطار, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
,



وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت اشتغال کشور اشاره کرد و تصریح کرد: باوجود دست‌فروش‌ها و وانت‌های میوه‌فروش، وضعیت اشتغال در کشور خراب است، در همین زمینه ما در قم چندشنبه بازارها را راه انداختیم اما بااین‌حال مسئولان باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند.

امیرآبادی افزود: اصل این مسئله باید در سطح ملی با ایجاد اشتغال و عبور از رکود حل شود.

,
,
, ,
,
,

وی ادامه داد: در خصوص آسفالت قولی از وزیر گرفتیم تا هشت هزار تن قیر بگیریم و بسیاری از محله‌ها ازجمله نو قطار آسفالت کامل بشود.

,


,
, ,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص مسجد نو قطار، در این دولت هنوز یک ریال برای عمران و آبادی مساجد استان قم پرداخت‌نشده است اما به‌هرحال باید این مشکلات برطرف شود.
وی در بخش پایانی صحبت‌های خود به ایجاد خیابان از ایستگاه راه‌آهن تا حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: آقای آخوندی وزیر راه طرحی داد مبنی بر اینکه خیابانی از راه‌آهن تا حرم ایجاد شود ارائه کرده‌اند درحالی‌که هیچ بودجه‌ای برای این امر وجود ندارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه