اخبار داغ

یاداشت

عدم پرداخت هزینه ۲۵ میلیارد ریالی به حساب فرمانداری دلیل اصلی جلوگیری از فعالیت های روستای خورین

عدم پرداخت هزینه ۲۵ میلیارد ریالی به حساب فرمانداری دلیل اصلی جلوگیری از فعالیت های روستای خورین
در حالی فعالیت های عمرانی روستای خورین متوقف شده است که مسئولین روستا از پرداخت ۲۵ میلیارد ریال هزینه عمرانی به حساب فرمانداری امتناع کرده اند و مسئولین فرمانداری نیز مانع انجام فعالیت های روستا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: طی روزهای گذشته نامه درخواست هزینه ۱۰۰ میلیون تومان فرمانداری ورامین از بخشداری مرکزی و عودت آن به دهیاری خورین جهت تامین هزینه در بین افکار عمومی در گردش است و هر روز نیز جنبه های مختلفی از این نامه بیان می شود.
طبق شنیده ها از منابع آگاه، این هزینه ها که قبل از انتخابات ریاست جمهوری از طریق فرمانداری درخواست شده است فقط مربوط به دهیاری خورین نبوده و تمام دهیاری ها موظف به پرداخت این مبلغ بوده اند.
دهیاری خورین نیز با پرداخت مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از جمع موجودی حسابش مشکلی نداشته و در ابتدای امر اعلام کرده بود که این مبلغ را پرداخت خواهد کرد ولی پس از آنکه نماینده های دولت تدبیر و امید در شهرستان ورامین متوجه واریز مبلغ زیادی به حساب دهیاری به جهت جمعیت زیادش می شوند، مبلغ درخواستی را افزایش داده و آن را به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال موجود در حساب دهیاری خورین می رسانند.
لازم به ذکر است روستای خورین بخش مرکزی شهرستان ورامین به جهت جمعیت بسیار زیاد و همچنین وجود زندان در این روستا توجه بسیاری از مسئولین در سطوح مختلف را به خود جلب کرده است تا جایی که به جهت فضا سازی مناسب برای همراهان زندانی ها، مبلغ قابل توجهی به جهت فعالیت های عمرانی این روستا از سوی مسئولین در نظر گرفته شده است.
مسئولین دولت تدبیر و امید که قول همکاری مناسب با تیم والیبال متین صالحین را داده و منابع درآمدی مختلفی را در این راستا در نظر گرفته بودند و پس از آنکه این منابع هنوز به قول های خود جامه عمل نپوشانده و تیم والیبال نیز در حالت نامناسبی قرار داد، مسئولین فرمانداری در نظر داشتند تا مبلغ قابل توجهی از هزینه عمرانی روستای خورین را خرج این تیم کنند تا فشارها از روی دوششان برداشته شود.
از سوی دیگر با نزدیک شدن به انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری، هزینه های این انتخابات نیز قرار است توسط دهیاری ها تامین شود تا پس از برگزاری انتخابات به حساب این دهیاری ها واریز شود و این مبلغ قابل توجه جهت هزینه کرد فعالیت های عمرانی روستا، مسئولین فرمانداری ورامین را وسوسه کرده است تا این مبلغ را خرج انتخابات کنند.
البته اینکه معاون عمرانی فرماندار پیگیر هزینه جاری(مطلبی که در نامه بیان شده است) فرمانداری ورامین شده و این مطالبه را پیگیری می کند، مهر اثباتی بر این گفته منبع آگاه است و نشان از پشت پرده های این نامه دارد.
اما عدم واریز هزینه ۲۵میلیارد ریالی توسط مسئولین روستای خورین به حساب فرمانداری ورامین تبعات گسترده ای برای این روستای کم برخوردار و شهید پرور داشته است تا جایی که فعالیت های عمرانی این روستا در حالت رکود قرار گرفته و اجازه ادامه فعالیت های عمرانی روستا به مسئولین آن داده نمی شود.
امید آن داریم که نمایندگان دولت تدبیر با تدابیر مناسب و نه فقط به اندازه شعار، اقداماتی انجام دهند تا هزینه برگزاری انتخاباتی که مشخص نیست نتیجه آن به نفع دولت حاضر تمام شود که بتواند قرض های خود را پرداخت کند یا نه از محل مناسبی تامین شود تا پس از اعلام نتیجه انتخابات در صورتی که فرد دیگری به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد تا ماه ها با چالش هزینه های برگزاری انتخابات روبرو نباشد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه