اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

چند طرح عمرانی در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود/ ساخت پروژه بازار روز گلستان آغاز شد

چند طرح عمرانی در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود/ ساخت پروژه بازار روز گلستان آغاز شد
شهردار شهر گلستان گفت: چند طرح عمرانی از جمله سالن آتش نشانی شماره 4 در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهر گلستان از آغاز چند پروژه عمرانی جدید در سطح شهر خبر داد و گفت: پروژه عمرانی ساخت بازار میوه و تره بار عطر یاس و سالن ورزش های باستانی و پهلوانی آغاز شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی ضمن اشاره به ضرورت احداث پروژه بازار میوه و تره بار شهر گلستان اظهار داشت: عملیات احداث اولین بازار روز شهرداری گلستان با مشارکت بخش خصوصی به متراژ ۲۰۰۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شروع شده است.

,
,

بهروز کاویانی در ادامه با بیان اینکه پروژه بازار روز شهر گلستان طبق الگو های استاندارد در حال ساخت است، تشریح کرد: این بازار روز یکی از مدرن ترین بازارهای روز استان تهران خواهد بود، که بر اساس گفته های بخش خصوصی قرار است ۶ ماهه این پروژه تکمیل شود.

,

وی باتوجه به اینکه فقط زمین این پروژه از سوی شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: تمام مایحتاجی که در این بازار قرار است به مردم عرضه شود بر اساس نرخ مصوب دولتی خواهد بود، و به نوعی یکی از کارهای این بازار در راستای مقابله با قیمت های نامتعارف فروشنده های متخلف خواهد بود.

,

شهردار شهر گلستان در رابطه با کلنگ زنی پروژه سالن ورزش های باستانی و پهلوانی گلستان بیان داشت: این پروژه به متراژ ۱۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در دست احداث قرار گرفته است، که به امید خداوند متعال سال آینده شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود.

,

وی با اشاره به برنامه های آینده شهرداری شهر گلستان ادامه داد: یکی از برنامه های جدی شهرداری برای افزایش سرانه های عمومی توجه به سرانه های ورزشی است که با احتساب پروژه سالن ورزش های باستانی و پهلوانی و چهار پروژه دیگر ورزشی از جمله استخر قلعه میر، سالن ورزشی ولایت، سالن ورزشی بانوان واقع در شهرک امام حسین(ع) و سالن ورزشی شهرک قلعه میر که در دست اقدام قرار گرفته شاهد پیشرفت های خوبی در این عرصه خواهیم بود.

,

کاویانی در پایان در ارتباط با برنامه های شهرداری در ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: شهرداری شهر گلستان در حال برنامه ریزی است تا در ایام الله دهه مبارک فجر ۳ طرح مهم سالن ورزشی ولایت، بلوار اتصال سی متری شهدی ستاری به جاده امامزاده باقر(ع) و سالن آتش نشانی شماره ۴ را مورد بهره برداری قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه