اخبار داغ

عصر شعر «دانه های دٌر» در کرج برگزار می شود

عصر شعر «دانه های دٌر» در کرج برگزار می شود
نشست نقد و شعرخوانی انجمن «دانه های دٌر» یکشنبه سوم بهمن ماه ساعت 15 با حضور شاعران البرزی در خانه فرهنگ و هنر وندانگار برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ نشست نقد و شعرخوانی انجمن «دانه های دٌر» یکشنبه سوم بهمن ماه ساعت 15 با حضور شاعران البرزی در خانه فرهنگ و هنر وندانگار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

در این برنامه ترانه‌ها و اشعار منتخب شاعران جوان پس از اجرا توسط صاحب اثر با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

,

انجمن تلاش دارد این جلسات با رویکرد بررسی ونقد اشعار شاعران جوان البرزی به ارتقای سطح کیفی اشعار و ترانه های سروده شده کمک کند.

,

لازم به ذکر است این نشست با حضور شاعران بزرگی مانند جمال بیگ، سیامک کیهانی، مرتضی خدمتی و با اجرای شیرین مینا سرشت برگزار خواهد شد.

,

انجمن «دانه های دٌر» نشست خود را با حضور شاعران و ترانه سرایان  برگزار می کند. در این برنامه ترانه سرایان البرزی اقدام به خواندن ترانه، تصنیف، نقد و ارائه مطالبی در مورد ترانه می نمایند.

,

یکشنبه هر هفته ساعت 15 تا 17 در خانه فرهنگ و هنر وندانگار واقع در عظیمیه، میدان طالقانی،بلوار تعاون، خیابان فرهنگ،روبروی تربیت دوم تشکیل خواهد شد و هدف آن برطرف کردن اشعار و ترانه‌هایی که به دلایل فنی از طرف شورای شعر به تصویب نرسیده‌اند را بررسی نموده، تامشکلات فنی شعر و ترانه با حضور شاعر و ترانه سرا برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه