اخبار داغ

با هدف شناخت و آگاهی دانش آموزان از آسیب های مواد مخدر؛

نمایشگاه«عکس نوشته»آسیب های مصرف مواد مخدر در رودبارجنوب افتتاح شد

نمایشگاه«عکس نوشته»آسیب های مصرف مواد مخدر در رودبارجنوب افتتاح شد
نمایشگاه«عکس نوشته»آسیب های مصرف مواد مخدر با هدف شناخت و آگاهی دانش آموزان از این آسیب ها صبح امروز به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در شهرستان در رودبارجنوب افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، نمایشگاه «عکس نوشته» آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر با هدف شناخت، آگاهی و اطلاع رسانی به دانش آموزان صبح یکشنبه با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات دبیرستان نمونه دولتی بوعلی افتتاح شد.
این نمایشگاه به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و با همکاری آموزش و پرورش شهرستان برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,
,

 

,


معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان رودبار جنوب درحاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه امروز اعتیاد جرم محسوب نمی شود بلکه نوعی بیماری است، اظهار کرد: اعتیاد زمینه ساز بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

, ,
,


ستواندوم حسین سعیدی با اشاره به اینکه باید برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی در خصوص درمان فرد معتاد برنامه ریزی و توجه ویژه صورت گیرد، افزود: نبود توجه نسبت به افراد معتاد سبب افزایش جرم های همانند سرقت، اختلافات خانوادگی، طلاق و... در سطح جامعه می شود.

, ,
,


این کارشناس اجتماعی به اقدامات دشمن در خصوص درگیرکردن قشر نوجوان و جوان جامعه به مواد مخدر، گفت: مسوولان نیز باید برای مبارزه و مقابله با این موضوع اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به آسیب ها و مضرات مواد مخدر را از سنین پایه به ویژه دانش آموزان و در سطح مدارس آغاز کند.

, ,
,


وی با اشاره به تأثیرگذاری اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در این خصوص همانند برپایی نمایشگاه با هدف نمایش آثار و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه های می تواند به آگاه سازی دانش آموزان و خانواده کمک فراوانی کند.
سعیدی گام نهادن در جهت مبارزه و پیشگیری از اعتیاد را وظیفه همگانی دانست و افزود: در این خصوص باید از همه ظرفیت ها اعم از فضاهای ورزشی، فرهنگی، هنری، و...استفاده شود.

, ,
,
,


وی در ادامه برضرورت شناخت در زمینه انواع مواد مخدر، نوع مصرف و آثار و آسیب های ناشی از مصرف آن تأکید کردو گفت: ایجاد این شناخت عامل موثری در جهت پیشگیری از مصرف مواد مخدر در سطح جامعه است.

, ,
,


به گفته این مسوول بهترین راهکار برای مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری و بهترین روش پیشگیری نیز دادن آگاهی به خانواده و آحاد جامعه است.

, ,
,

شایان ذکر است که این نمایشگاه به مدت دوروز و برای آشنایی دانش آموزان پسر از ساعت 8صبح تا 12در سالن اجتماعات مدرسه بوعلی دایر است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه