اخبار داغ

جهادی به رسم مردانگی، خودسازی و سازندگی؛

ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به محرومان توسط آستان قدس رضوی/ حاشیه نشینان زاهدانی ویزیت رایگان می شوند

ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به محرومان توسط آستان قدس رضوی/ حاشیه نشینان زاهدانی ویزیت رایگان می شوند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمادگی این مجموعه را برای همراهی و همیاری با دفتر آستان قدس رضوی زاهدان در راستای تسهیل ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به محرومان اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زاهدانه، دکتر محمودرضا میری با حضور در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی زاهدان از همراهی دانشگاه علوم پزشکی با این نهاد در امر تسهیل ارائه خدمات بهداشتی- درمانی به محرومان خبر داد و اظهار داشت: بسیار مایه خوشحالی است که مجموعه خدمات خداپسندانه و انسان دوستانه در استان با محوریت آستان قدس تجمیع و به صورت هدفمند اجرایی شود.
وی با بیان اینکه از تاسیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، می توان به عنوان مهمترین رخداد معنوی سیستان و بلوچستان یاد کرد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم همپای تمامی خیران و نیکوکاران استان با تمام توان و در حدود اختیارات قانونی آماده همکاری است.
در ادامه دکتر خدایار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان نیز با اشاره به راه اندازی این دفتر در زاهدان افزود: تمام تلاش خود را برای دستگیری از محرومان با همراهی خیران استان و نیز اعتبارات آستان قدس رضوی انجام خواهیم داد.
وی بیان کرد: تاکنون اقدامات خیرخواهانه ای مانند تامین دارو و ویزیت رایگان در حاشیه شهر زاهدان توسط اعضای این نمایندگی انجام شده است.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه