اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

استیضاح وزیر راه خواسته بیش از ۷۰ نماینده مجلس/ آخوندی درباره واردات واگن پاسخگو باشد

استیضاح وزیر راه خواسته بیش از ۷۰ نماینده مجلس/ آخوندی درباره واردات واگن پاسخگو باشد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ نماینده مجلس مصر بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند و امضاهای خود را پس نگرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کریمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دیار آفتاب با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی همچنان به قوت خود در مجلس شورای اسلامی باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کریمی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی مصِر بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند و امضاهای خود را پس نگرفته اند.

,

وی ادامه داد: هیات رئیسه مجلس با توجه به پیگیری مصرانه نمایندگان امضا کننده استیضاح وزیر راه و شهرسازی، موظف است در اولین فرصت جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

,

استیضاح آخوندی؛ بلافاصله بعد از تعطیلات مجلس

, استیضاح آخوندی؛ بلافاصله بعد از تعطیلات مجلس,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به احتمال زیاد در اولین جلسه بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به موافقت وزیر راه و شهرسازی با واردات واگن از روسیه در شرایطی که در داخل کشور شرکت های تولید واگن با کمتر از ۳۰ درصد فعالیت دارند اشاره کرد و افزود: در صورتی که این واردات صحت داشته باشد وزیر باید در این خصوص هم پاسخگو باشد.

,

طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی اواسط آذر ماه امسال در قالب نامه ای ۱۲ بندی شامل تخلف و ضعف های این وزارت خانه با ۸۴ امضا تقدیم هیئت رئیسه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه