اخبار داغ

توصیه مهم یک آتش نشان قمی:

مردم در حوادث از اجتماع و ازدحام به شدت بپرهیزند

مردم در حوادث از اجتماع و ازدحام به شدت بپرهیزند
یکی از آتش نشان های قمی به مردم توصیه کرد در هنگام رخ دادن حوادث از اجتماع و ازدحام جلوگیری کنید و به آتش نشان ها اجازه عبور دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از آتش نشانان استان قم در گفتگو با خبرنگار  فرهنگ نگار با آرزوی صبر برای خانواده های شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ، اظهار داشت: این خانواده ها ما را هم در غم خود شریک کنند و بدانند که تنها خانواده های ما آن‌ها را درک می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

وی افزود: از مردم خواهش می کنیم که در هنگام حادثه به آتش نشان ها راه دهند تا هرچه سریع‌تر خود را به محل حادثه برسانند.

,

این آتش نشان با بیان اینکه برخی مردم آتش نشان ها را با تماس های بی مورد و دروغین سرکار می گذارند، گفت: مردم باید با دید آتش‌نشان به آتش‌نشان‌ها نگاه کنند نه یک فرد عادی و یا کسی که برای انجام کاری عجله دارد.

,

وی بیان داشت: برخی از افراد می گویند که آتش نشان ها کاری ندارند و فقط حقوق می گیرند  در حالی که ماحاضریم فیش های خود را ارائه دهیم و بگویم این حقوق به چه قیمتی است؟ آیا تمام دنیا را به آتش نشان بدهند یک سلام پدر به فرزند می شود؟برخی از افراد با ناآگاهی  بیرون از گود ایستاده اند و هزار نوع فکر بی مورد در خصوص آتش نشان ها می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه وقتی حادثه ای رخ می دهد همه کارشناس و مهندس می شوند، ابراز داشت: در این گونه حوادث مردم تمام تقصیر ها را به دوش آتش نشان ها می اندازند در حالی که ابتدا باید موضوع را ببینند.

,

این آتش نشان قمی با اشاره به اینکه تمام ساختمان های قم در حال مجهز شدن به سیستم اعلام و یا اطفا حریق هستند، تاکید کرد: پاساژ های قدیمی مرکز شهر مانند پاساژ قدس کاملاً در دید آتش نشان ها هستند و در مدت زمان معلومی ازآنجا بازدید می کنند و محل های خطر را رفع می کنند تا اتفاقی رخ ندهد.

,

وی خاطر نشان شد: مردم بصیر و مهربان ایران، اگر باز هم خدانکرده این چنین حوادثی رخ بدهد آتش‌نشان‌ها بی‌مهابا و بدون معطلی برای نجات مال و جان شما به آتش و خطر می زنند ولی نه این باشد که آتش نشانی شهید شود بعد به یاد آتش نشان بیفتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه