اخبار داغ

در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر استان اردبیل مطرح شد

نماینده شورای اصناف اردبیل: تخفیف 30درصدی به متقاضیان پروانه کسب در اردبیل

نماینده شورای اصناف اردبیل: تخفیف 30درصدی به متقاضیان پروانه کسب در اردبیل
در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر در استانداری اردبیل نماینده شورای اصناف از ارائه تخفیف 30دردصدی به متقاضیان پروانه کسب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، جلسه هماهنگی برنامه های استانی دهه فجر ظهر امروز با حضور برخی از فرمانداران، مدیران، نمایندگان دستگاه ها به ریاست ناصرنصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

در این جلسه علی منصورلکورج رئیس بنیاد شهید استان اردبیل غبار روبی مزار شهدا و شهدای گمنام، مراسم مهمانی آلاله ها، دیدار با خانواده های شهدا و امام جمعه اردبیل، برگزاری یادواره شهدای خلخال، مشگین، گرمی و اردبیل، بازدید رایگان از موزه شهدا، دیدار از جانبازان در آسایشگاه جانبازان را از برنامه های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

,

فریبا محمدلومعاون امور بانوان استانداری اردبیل در این جلسه از غربالگری رایگان بانوان در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: نشست های تخصصی بانوان و سازمان های مردم نهاد در این ایام برگزار خواهد شد.

,

نماینده فرمانداری اردبیل در این جلسه اهم برنامه های ایام دهه فجر را راه اندازی و افتتاح رادیوتراپی بیمارستان امام، ساختمان فوریت های پزشکی اردبیل با هزینه کرد بیش از 7 میلیارد تومان، ساختمان تامین اجتماعی را از برنامه های مهم این ایام برشمرد.

,

حجت الاسلام اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از برنامه دهه فجر از افتتاح 28 طرح خبر داد و گفت: این طرح ها ده ها میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

,

وی گفت: ویزیت رایگان اهالی برخی روستاها، معاینه دام و طیور، افتتاح گلخانه پارس آباد و افتتاح دستگاه سورتینگ سیب زمینی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

,

سرهنگ پاسدار عباس زاده مسئول معاونت فرهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز با تاکید بر پاسداشت خون شهدا و ایثارگری های آنان، کمبود برنامه های شاد را مورد توجه قرار داد و گفت: در این ایام نیاز به برنامه نشاط بخش و متنوع مانند تئاتر و سرودهای خیابانی داریم.

,

وی در ادامه با اشاره به آلودگی برخی تئاتر ها که در آن کلمات حرکات غیر هنری به بیان و به نمایش گذاشته می شود تاکید کرد: قبل از برگزاری مطالعه، نظارت و هماهنگی لازم اعمال شود.

,

عباس زاده برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات متعدد ورزشی، و اردوهای هجرت را از دیگر برنامه ها این ایام عنوان کرد.

,

حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز بر مراقبت سخنرانان در پرهیز از ایجاد جنجال و تنش در آستانه انتخابات را از موارد مهم برشمرد و گفت: با تبعیت از سیاست های کلی در این ایام منافع ملی و مصلحت کشور را در اولویت قرار دهیم و با محور ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان حرکت کنیم.

,

نماینده شورای اصناف اردبیل نیز از تخفیف 30درصدی خدمات در این ایام به متقاضیان خبر داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه