اخبار داغ

امام جمعه شهرسه قلعه مطرح کرد

کویر سه‌قلعه فرصتی مناسب برای شهرستان سرایان

کویر سه‌قلعه فرصتی مناسب برای شهرستان سرایان
امام جمعه شهرسه قلعه گفت: کویر سه قلعه خود یک فرصت مناسب برای شهرستان می باشد وباید برای امنیت آن بکوشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدار، حجت الاسلام کفشی امام جمعه شهرسه قلعه درجلسه تصمیم‌گیری و ساماندهی کویر و تورهای کویرنوردی اظهار داشت: کویر سه‌قلعه در حال حاضریک فرصت است و باید بکوشیم فرصت باقی بماند  بحث امنیت نیزموضوع مهمی است و باید همه در چارچوبی که قانون معین نموده وارد کویر شوند ضمن اینکه  از حیث فرهنگی نیز باید طوری عمل نمود که فرهنگ منطقه دستخوش تغییر نشود و معضل فرهنگی در منطقه پیش نیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

کریمی فرماندار شهرستان در این جلسه اظهار داشت:کویر هم فرصت است و هم تهدید باید برخی واقعیتها را بپذیریم. گردشگر برای تفریح آزادانه به کویر می‌آید و نباید برخی سخت‌گیری‌ها و سنگ‌اندازیها این ظرفیت را از سه‌قلعه و شهرستان سلب نماید ولی از طرفی قانون را نیز باید مدنظر قرار دهیم.

,

وی تاکید کرد:باید موارد و تذکرات و نکات مدنظر ر ا به تورها ،افراد و گروههایی که بدون مجوز به کویر می‌روند یادآور شد تا برای سفر بعدی مد نظر قرار دهند.

,

فرماندار سرایان بیان داشت : دستگاههای متولی امر باید بولتنی از ظرفیتهای شهرستان تهیه و به کویرنوردان ارائه نمایند  تا به نوعی تبلیغ توانمندیها و ظرفیتهای شهرستان باشد.

,

وی در ادامه از پیگیری برخی از مشکلات مربوطه در خصوص عدم آنتن‌دهی تلفن همراه و.... خبر داد .

,

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری در این جلسه گفت: در بحث کویر و کویر نوردی همانگونه که مطرح شد در خصوص تورها مشکل خاصی نیست و می‌طلبد تا هر گونه ورود به کویر با هماهنگی دفاتر و نیروی انتظامی و بخشداری باشد.و در بحث کویرنوردی باید اعتقادات و فرهنگ مردم محترم شمرده شود.

,

در این جلسه بخشدار سه قلعه ضمن گزارشی از ورورد گردشگران وتورهای کویرنوردی به کویر سه قلعه خواستار برنامه ریزی و رفع مشکلات مربوط به این حوزه شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه