اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار خبر داد؛

کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر در سبزوار

کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر در سبزوار
فرمانده نیروی انتظامی سبزوار از کشف یک محموله حاوی 17 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با بصیر سبزوار، با اعلام خبر مبنی بر کشف محموله حاوی 17 کیلوگرم تریاک اظهار داشت: مأمورین انتظامی سبزوار پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور سبزوار به بردسکن اقدام به ایست و بازرسی خودرو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی ادامه داد: با انتقال خودرو به پاسگاه انتظامی و بازرسی حرفه‌ای مأمورین موفق به کشف محموله مواد مخدر شده که به‌صورت حرفه‌ای در خودرو جاسازی‌شده بود.

,

 

,

هاشمی بابیان اینکه مقصد خودرو نامشخص بوده تصریح کرد: طی این مأموریت متهم 35 ساله‌ای بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار انجام این‌گونه عملیات را در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان دانست و افزود: ورودی‌ها و خروجی شهرستان به‌صورت فعال تحت کنترل مأمورین نیروی انتظامی قرار دارد.

,

 

,

وی همچنین در ادامه با اعلام دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو عنوان کرد: مأمورین کلانتری 12 طی عملیات گشت زنی اقدام به دستگیری فردی کردند که در حال باز کردن خودروی سواری بوده و با دیدن مأمورین پا به فرار گذاشته بود.

,

 

,

هاشمی ادامه داد: پس از دستگیری و پس از انکار فرد مبنی بر ارتکاب هرگونه سرقتی وی تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرارگرفته و اعتراف 6فقره سرقت از داخل خودرو و یک فقره کیف‌قاپی کرد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار همچنین ادامه داد: پس از بازجویی و تحقیقات از مخفی گاه این سارق 37ساله مقدار قابل‌توجهی باطری ،ضبط و پخش خودرو و آچار آلات کشف شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه