اخبار داغ

حضور شرکت آلومینا ایران در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن یزد

حضور شرکت آلومینا ایران در دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن یزد
دومین نمایشگاه بین المللی صنعت و معدن عصر پنجشنبه با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل نمایشگاه های دائمی استان یزد با حضور شرکت آلومینا ایران آغاز بکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاه‌های صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد که به مدت چهار روز از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است ، تجهیزات معدنی ،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق به نمایش گذاشته می شود.
این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد دایر شده است.

تاکنون دکتر کرباسیان، معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت و رئیس محترم ایمیدرو و همچنین استاندار محترم یزد و نماینده شرکت SNF فرانسه و سفیر اندونزی از نمایشگاه و غرفه شرکت آلومینای ایران بازدید کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,
,
,
,
,

, ,

بازدید دکتر کرباسیان، معاون محترم وزیر صنعت ، معدن و تجارت

,

, ,

بازدید سفیر اندونزی

,

, ,

بازدید نماینده شرکت SNF فرانسه

,

پایان خبر

, پایان خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه