اخبار داغ

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جوین:

بازیافت زباله بدون مجوز بهداشتی در شهر نقاب/ باید جلوی منابع آلوده کننده محیط گرفته شود

بازیافت زباله بدون مجوز بهداشتی در شهر نقاب/ باید جلوی منابع آلوده کننده محیط گرفته شود
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جوین با اشاره به وجود مرکز بازیافت زباله در شهر نقاب که بدون مجوز فعالیت می کند، گفت: در این مرکز زباله ها به صورت نامطلوبی پخش شده است، که در این مکان امکان تکثیر حشرات و جانورانی مثل موش ، و همچنین احتمال حریق و آلوده شدن محیط جود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور، احمد عباس آبادی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جوین صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت شهرستان با اشاره به مدیریت پسماند شهری، اظهار داشت: با وجود اینکه سال ها از افتتاح شهر نقاب ( مرکز شهرستان جوین) می گذرد، اما متاسفانه ،در سیستم جمع آوری زباله بین روستاهای این شهرستان و شهر تفاوتی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نو, :,

 

,

وی افزود: جمع آوری زباله در این شهر مکانیزه نیست و این کارهمچنان به روش سنتی انجام می شود.

,

 

,

عباس آبادی تصریح کرد: با توجه به وجود سگ های ولگرد در سطح شهر نقاب ، در اغلب نقاط زباله ها توسط این حیوانات مورد هجوم قرار گرفته که باعث آلوده شدن محیط می شود.

,

 

,

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جوین یادآورشد: از نظر مردم سیستم جمع آوری زباله در این شهرستان، چندان کارآمد نیست.

,

 

,

وی ادامه داد: انباشت زباله ها در زمین های خالی بدون حصار، انجام بازیافت زباله در داخل شهر، عدم شست و شوی سطل های زباله ، از جمله نواقص سیستم  مدیریت پسماند شهری در این شهرستان است.

,

 

,

عباس آبادی افزود: در حال حاضر مرکز بازیافت زباله واقع در میدان بسیج شهر نقاب بدون مجوز اقدام به جمع آوری زباله و بازیافت آن ها می کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این مرکز زباله ها به صورت نامطلوبی پخش شده است، که امکان تکثیر حشرات و جانورانی مثل موش ، و همچنین احتمال حریق در این مکان جود دارد.

,

 

,

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان جوین در پایان گفت: این منابع آلوده کننده محیط، مصیبت بزرگی برای مردم شهرستان است، که باید جلوی آن ها توسط مراجع ذیربط گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه