اخبار داغ

رئیس کمیته دارت استان سمنان:

تیم بانوان سمنان قهرمان مسابقات دوبل دارت بانوان کشور شد/فعالیت 50 بانوی استان سمنان در رشته دارت

تیم بانوان سمنان قهرمان مسابقات دوبل دارت بانوان کشور شد/فعالیت 50 بانوی استان سمنان در رشته دارت
دو نفر از بانوان دارت انداز سمنانی به نام های مهشاد عوض زاده و عسل عوض زاده توانستند در قسمت دوبل تیمی به مقام اول کشوری دست یابند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فاضلی رئیس کمیته دارت استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار شاخه طوبی گفت: سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی بانوان کشور به میزبانی شاهرود با حضور ۸۰ورزشکار  در قالب ۱۱۰بازیکن برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات تیم سمنان قهرمان، تیم البرز «ب» نائب قهرمان و تیم های اصفهان و تهران مشترکا سوم شدند همچنین در بخش انفرادی قهرمانی به مازندران رسید و تهران نایب قهرمان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی, .,

رئیس کمیته دارت استان سمنان اظهار کرد:طی این از استان سمنان 8 بازیکن زن در قالب تیم های الف و ب در این مسابقه  شرکت کردند.

, :,

وی در ادامه افزود: در نهایت  تیم الف متشکل از خانم ها عسل عوض زاده، مهشادعوض زاده، گلنوش عوض زاده و نیلوفر عوض زاده  به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافتند و دو نفر از بازیکنان خانم به نام های مهشاد عوض زاده و عسل عوض زاده توانستند در قسمت دوبل تیمی به مقام اول کشوری دست یابند.

,

, ,

 فاضلی اظهار کرد:در قسمت انفرادی نیز 1 نفر از بانوان رتبه شانزدهم کشور را بدست آورد و 4 نفر از بانوان دارت انداز جز 30 نفر اول کشور قرار گرفتند.

,

رئیس کمیته دارت استان سمنان گفت:در حال حاضر حدود 50 نفر از بانوان  استان سمنان به شکلی حرفه ای در رشته دارت فعالیت دارند و از این تعداد دو نفر از بانوان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

,

وی در خصوص امکانات و مشکلات دارت استان سمنان گفت: سه سالن مجزا برای دارت در شهرستان های سمنان، گرمسار و شاهرود وجود دارد و در حال حاضر مشکل اساسی دارت استان سمنان کمبود اعتبارات است.

,

فاضلی در تشریح نحوه عملکرد هیئت دارت استان سمنان اظهارکرد:طی سال 95 هیئت دارت استان سمنان دو اردوی تیم ملی، دو قهرمان کشوری، برگزاری دو دوره مسابقات لیگ دسته یک، یک دوره مسابقات لیگ برتر و یک دوره مسابقات لیگ باشگاهی کشور را در کارنامه خود ثبه نموده است.

,

وی در نهایت گفت:با امتیازاتی که هیئت دارت تا به حال در کشور بدست آورده است به جرات می توانم بگویم استان سمنان در حوزه ورزش دارت در کشور سرآمد است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه