اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رشتخوار خبر داد؛

توزیع 230 وسیله گرمایشی بین نیازمندان رشتخواری

توزیع 230 وسیله گرمایشی بین نیازمندان رشتخواری
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار از توزیع بیش از 230 وسیله گرمایشی با ارزش بیش از 300 میلیون ریال بین خانواده های محروم در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، حسن تجرد فریمانی مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار صبح امروز از توزیع تعدادی لوازم گرمایشی در بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد همزمان با قرار گرفتن در فصل سرما خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان تعداد 230 بخاری گازی و چراغ والر بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه توزیع این وسایل گرمایشی در مناطق محروم شهرستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های این نهاد جهت بهره‌مندی خانواده های تحت حمایت امداد و با اولویت خانواده‌های ایتام و مناطق محروم تعداد 30 عدد بخاری گازی با مبلغ هر کدام 2 میلیون ریال جهت خانواده های تحت حمایت دارای ایتام در سطح شهرستان توزیع گردید.

,

 

,

 

,

تجرد فریمانی همچنین از توزیع  تعداد 200 چراغ گرمایشی با مبلغ هر کدام 1 میلیون 200 هزار ریال در بین محرومین این شهرستان خبر داد و افزود: تعداد 200 چراغ گرمایشی هر کدام به مبلغ 1 میلیون 200 هزار ریال تهیه و طی هفته آینده جهت 200 خانوار شناسایی شده در روستا‌های دهستان شعبه و  شهر جنگل که فاقد امکانات گرمایشی می‌باشند توزیع می‌گردد.

,

 

,

 

,

 

,

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های خیرین در سطح این شهرستان، یاداور شد: هزینه تهیه این وسایل گرمایشی به مبلغ 300 میلیون ریال بوده، که این مبلغ از محل اعتبارات این نهاد با همیاری خیرین نیک اندیش در سطح شهرستان رشتخوار تهیه شده است.

,

 

,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان رشتخوار در پایان ضمن درخواست ادامه دار بودن همکاری و همیاری خیرین نیکوکار  در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به گاز کشی 15 روستای محروم در شهرستان رشتخوار همچنان منتظر مساعدت ها و حمایت های مردم خیر و نیکوکار در سطح شهرستان هستیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه