اخبار داغ

معاون جمعیت هلال احمر دلگان خبر داد؛

امدادرسانی به 23 خانوار آسیب دیده از سیلاب اخیر جنوب غرب سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به 23 خانوار آسیب دیده از سیلاب اخیر جنوب غرب سیستان و بلوچستان
خدابخش نیکوکار با بیان اینکه به 23 خانوار آسیب دیده از سیلاب اخیر در دلگان امدارسانی شده است، گفت: هنوز کار امداد رسانی به سایر روستاهای این شهرستان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دلگان پرس، خدابخش نیکوکار معاون جمعیت هلال احمر شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وقوع سیلاب در شهرستان دلگان، اظهار کرد: بعد از اطلاع، گروه های امدادی هلال احمر جمعیت هلال احمر این شهرستان به محل وقوع سیلاب اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  دلگان پرس,

وی با بیان اینکه برخی از جاده های مواصلاتی دلگان فاقد پل هستند، افزود: امدادگران 22 خودرو را که در سیلاب این مسیرهای مواصلاتی گرفتار بودند، نجات دادند.

,

معاون جمعیت هلال احمر دلگان با تاکید بر اینکه 23 خانه در روستاها و محلات این شهرستان آسیب دیده و یا سقف آن ریخته است، تصریح کرد: این افراد اسکان اضطراری یافتند و کالاهای امدادی شامل چادر، موکت،پتو و کنسرو میان آنان توزیع شده است.

,

خدابخش نیکوکار با اشاره به اینکه بیشترین خسارت ها در روستاهای جبرآباد، چاه خدابخش وکلانظهور بوده است، بیان کرد: در حال حاضر امداد رسانی به سایر روستاها مانند هودیان و گنبد ادامه دارد.

,

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان دلگان با 22 نیروی امدادگر و 2 دستگاه خودرو در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان سیلاب هستند.

,

معاون جمعیت هلال احمر دلگان خاطرنشان کرد: هنوز مقدار خسارت سیلاب در این شهرستان برآورد نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه