اخبار داغ

مربی پیش‌دبستانی جامعه‌القرآن خدابنده:

نقاشی از اصول آموزشی مهم مفاهیم به کودکان است/ابراز همدردی کودکان خدابنده ای با آتش نشانان حادثه پلاسکو+تصویر

نقاشی از اصول آموزشی مهم مفاهیم به کودکان است/ابراز همدردی کودکان خدابنده ای با آتش نشانان حادثه پلاسکو+تصویر
مربی پیش‌دبستانی جامعه‌القرآن خدابنده گفت: نقاشی از اصول آموزشی مهم مفاهیم به کودکان است و نوگلان پیش‌دبستانی جامعه‌القرآن شهر قیدار پلاسکو را نقاشی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،احداث ساختمان پلاسکو در پایان دهه ۱۳۳۰ و افتتاح آن در سال ۱۳۴۱ اتفاق مهمی بود و سقوط آن در آخرین روز دی ماه ۹۵ خاطره تلخی شد برای همه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

آن‌چه در این بین حائر اهمیت بود حضور آتش‌نشانان بود که با از جان‌گذشتگی همه توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا مصداق بارز این بخش از آیه ۳۲ سوره مبارکه مائده باشند که خدای متعال فرمود: «…وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا…»؛ «…و هر کس کسى را زنده بدارد چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است…».

,

, ,

با بازتاب گسترده این فاجعه، کودکان نیز کم و بیش در جریان اخبار بودند و پرسش‌هایی کودکانه داشتند و دل آنها هم به‌ درد آمده بود. در همین راستا به ابتکار مربی جامعه‌القرآن خدابنده، قرآن‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی، برداشت خود از این فاجعه را نقاشی کردند.

,

, ,

زهرا بدرلو، مربی پیش‌دبستانی جامعه‌القرآن خدابنده در گفت‌وگو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: نقاشی یکی از راه‌های ابراز احساسات کودکانه و همچنین یکی از اصول آموزش مفاهیم به کودکان است.

,

, ,

بدرلو تصریح کرد: در این برنامه کودکان قرآنی حرف دل خود را نقاشی کردند و تعدادی هم آنچه را در رسانه‌ها دیده بودند بر روی کاغذ آوردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه