اخبار داغ

استاندار سمنان :

برگزاری50 نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان/2 هزار و 454 واحد تولیدی در تسهیلات بهین یاب نام نویسی کردند

برگزاری50 نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان/2 هزار و 454 واحد تولیدی در تسهیلات بهین یاب نام نویسی کردند
استاندار سمنان با اشاره به اینکه تسهیلات بهین یاب در رفع مشکلات بسیاری واحدها تاثیر مثبت داشته و موثر داشته است گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری تعداد دو هزار و ۴۵۴ واحد تولیدی در دو بخش کشاورزی و دامپروری و صنعت و معدن در تسهیلات بهین یاب نام نویسی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازقومس، محمد رضا خباز  امروز یکشنبه در بازدید از دو واحد تولیدی حوزه درمان و دارو و یک واحد تولید شیشه در شهرک صنعتی سمنان با اشاره به اینکه مقوله اشتغال پایدار در بخش‌های تولید از مهمترین ویژگی های رفع موانع تولید می باشد اظهار کرد: توجه هر چه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می تواند منجر به افزایش سطح رفاه اجتماعی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس, قومس,

وی با بیان اینکه استانداری استان توجه خاصی به این امر دارد و در این راستا نیز اقدامات مثبتی صورت گرفته است عنوان کرد: اهمیت ایجاد اشتغال درایجاد ثبات اقتصادی جامعه مبحثی غیر قابل انکار می باشد.

, .,

استاندار سمنان با بیان اینکه در کارگروه رفع موانع تولید مشکلات و موانع تولید در واحدها مورد  بررسی و قرار می گیرد ابراز کرد: استفاده  از پتانسیل های موجود در استان  برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال بهترین راهکار است.

,

خباز  تصریح کرد: در این کارگروه ها  پیش از هر نشست، از چندین واحد تولیدی بازدید می شود  بیان کرد: پس از بازدید از واحد مورد نظر به پیگیری و بررسی مشکلات آن واحد پرداخته تا به امید خدا در حل آن گامی برداشته شود.

,

وی با بیان اینکه اگر یک کارگاه تولید فعال باشد به طور قطع خیر آن را همه جامعه خواهد برد  گفت: واحدهای فعال موجب کاهش بیکاری ، فقر و مشکلات اجتماعی می شوند.

,

استاندار سمنان با اشاره به  پرداخت تسهیلات بهین یاب عنوان کرد: این تسهیلات در رفع مشکلات بسیاری واحدها تاثیر مثبت داشته و موثر بوده است.

,

 محمد رضا خباز  رفع موانع تولید در زمره سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی عنوان کرده و ابراز کرد: تاکنون نزدیک به  ۵۰ نشست کارگروه رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

,

وی با بیان اینکه مدیران کلی همچون تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، کار و رفاه اجتماعی، بانک‌های عامل و  مالیات و دارایی در کارگروه رفع موانع تولید در استان حضور دارند اظهار کرد: اشتغال رکن اصلی رفع موانع تولید می باشد.

, . ,

استاندار سمنان افزود: حضور اعضای کارگروه رفع موانع تولید و مدیران کل شامل صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی، مالیات و دارایی، بانک‌های عامل و ... در این دیدارها باعث می شود تا مشکلات این واحدهای تولیدی از نزدیک احصاء شده و در روند پرداخت تسهیلات و بررسی پرونده‌ها تسریع شود.

,

خباز  در ادارمه تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری  تعداد دو هزار و ۴۵۴واحد تولیدی در دو بخش کشاورزی و دامپروری و صنعت و معدن در تسهیلات بهین یاب نام نویسی کرده اند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه