اخبار داغ

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی مطرح کرد؛

همکاری مردم و مسئولین عامل پایداری گاز طبیعی

همکاری مردم و مسئولین عامل پایداری گاز طبیعی
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم همکاری مردم و مسئولین در راستای پایداری گاز طبیعی، خواستار رعایت اعتدال در مصرف گاز از سوی همگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، سید حمید فانی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم مدیریت صحیح مصرف گاز در ادارت و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در فصل زمستان و سرما قرار داریم و شایسته است تا مدیران با تدابیر دوراندیشانه و رعایت قوانین نسبت به صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف گاز اهتمام ویژه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پرستوها, ، سید حمید فانی مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم مدیریت صحیح مصرف گاز در ادارت و سازمان‌های دولتی اظهار کرد: در فصل زمستان و سرما قرار داریم و شایسته است تا مدیران با تدابیر دوراندیشانه و رعایت قوانین نسبت به صرفه‌جویی و بهینه سازی مصرف گاز اهتمام ویژه داشته باشند.,


وی افزود: مدیران سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی بایستی با رعایت اعتدال در مصرف گاز و جلوگیری از گرمای بیش از حد اماکن تحت الامر خود شرایط پایداری این نعمت الهی را برای همگان فراهم آورند.

,
,


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی صرفه جویی در مصرف گاز را نیازمند حرکتی جهادی از سوی مسئولان عنوان کرد و افزود: شایسته است تا مدیران استان ابلاغیه‌های لازم در مورد روشن کردن وسایل گرمایشی (یک ساعت پیش از آغاز به کار و خاموش کردن یک ساعت قبل از پایان کار) را بصورت کامل اجرایی کنند.

,
,


فانی پیرامون روش‌های بهینه سازی مصرف گاز در ادارات گفت: عایقکاری حرارتی پوسته خارجی ساختمان، نصب پنجره‌های دوجداره با قاب‌های آلومینیومی، چوبی و PVC، عایق‌های حرارتی کانال‌های هوا، لوله‌های تاسیسات و سیستم تولید آب گرم و نصب سیستم‌های کنترل مرکزی هوشمند مجهز به سنسور اندازه ‌گیری دمای هوای محیط از جمله مواردی است که در صورت رعایت در اماکن وسیع، حجم بالایی از صرفه جویی را به همراه خواهد داشت.

,
,


وی اظهار کرد: پوشیدن لباس مناسب، استفاده از در‌های اتوماتیک و نصب یک لایه فویل آلومینیومی روی دیوار پشت رادیاتور با هدف افزایش بازتاب حرارتی از دیگر راهبرد‌های کاربردی در راستای صرفه جویی مصرف گاز به شمار می رود.

,
,


مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی از سوی همگان پیشنهاد کرد: مدیران استان می‌بایست با تعیین فردی به عنوان"مسئول انرژی" نسبت به کنترل مصرف حامل های انرژی همچون گاز در مجموعه تحت مدیریت خود اقدام کنند.

,
,


فانی در پایان خواستار نهادینه شدن فرهنگ بهینه سازی مصرف گاز در جامعه شد و اظهار کرد: رفع محرومیت و توزیع متوازن گاز طبیعی خدمتی پرزحمت از سوی خدمتگذاران مردم در نظام جمهوری اسلامی است و مردم می توانند با صرفه‌جویی زمینه تحقق اهداف شرکت گاز را در راستای بهره مندی همگان از این نعمت الهی فراهم آوردند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه