اخبار داغ

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه های بدون اشکال کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شوند

پروژه های بدون اشکال کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شوند
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه های بدون اشکال در دهه فجر امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، محمد موحد پور در جلسه کمیته مراسم دهه فجر که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، افزود: نباید فقط به روزهای 12 و 22 بهمن توجه کنیم بلکه باید در این فاصله نیز برنامه ها و جشن های مختلفی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری تعدادی پروژه در سراسر استان کلنگ زنی و افتتاح می شود، تصریح کرد: از فرمانداران خواسته شده این پروژه ها را مشخص کرده و مدیرکل فنی استانداری نیز آنها را بررسی و در جلسه شورای معاونین استاندار مطرح می شود و پروژه های مصوب و بدون مشکل افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

,

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای افتتاح و کلنگ زنی بعضی از پروژه های بزرگ یکی از وزرا به استان سفر می کند، تاکید کرد: مابقی این پروژه ها در فاصله زمانی 12 تا 22 بهمن با حضور استاندار و یا یکی از معاونین وی در شهرستانها افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

,

موحدپور اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم توسط مسئولان ادارات را خواستار شد و گفت: اگر مقایسه ای در خصوص این خدمات با ادوار گذشته صورت می گیرد نباید آن را به مسائل جناحی یا دولت خاصی ربط بدهیم بلکه می خواهیم مردم را امیدوار کنیم.

,

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری برنامه های مختلفی با همکاری صداو سیما برگزار می شود، افزود: بعضی از مدیران کل که پروژه های زیادتری دارند در برنامه های صداوسیمای استان حضور می یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه