اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری هزاران برنامه متنوع دهه فجر/ برپایی «موزه عبرت» در اصفهان

برگزاری هزاران برنامه متنوع دهه فجر/ برپایی «موزه عبرت» در اصفهان
عسگری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال باید نوآورانه، تأثیرگذار و مبتنی بر سیاست‌های نظام اسلامی همراه با امید و نشاط باشد، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علمی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی از ضروریات امروزه است چرا که دشمن سعی در تضعیف این دستاوردها دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر امسال با اصحاب رسانه  که به میزبانی حوزه علمیه اصفهان برگزارشده بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماحصل مقاومت و ایستادگی همه آحاد مردم است که این ملت با جانفشانی و ایثار خود توانستند در برابر  همه مستکبران جهان و فتنه‌های آن‌ را به پیروزی برساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

جعفر عسگری با بیان اینکه  در رأس مردم، روحانیت پیشتازانه برای پیروزی و تداوم  انقلاب اسلامی قرار داشت، گفت: اما علی (ع) می‌فرمایند : «یقیناً خداوند برای هر نعمتی حقی قرار داده است که چنانچه حق آن را ادا نکردیم، نعمت از ما گرفته  می شود» انقلاب اسلامی به عنوان یک نعمت الهی  که بر اساس ثمره خون شهدا شکل‌گرفته است، بوده و باید با حفظ این امانت الهی، حق آن را ادا کنیم.

,

وی تصریح کرد: چنانچه بخواهیم گوشه‌ای از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را متذکر شویم، می‌توان به بیداری بشریت، استقلال و عزت  و اقتدار ملت ایران، ولایت‌فقیه، امنیت و ثبات ایران در فضای پرآشوب منطقه اشاره کرد.

,

وی عنوان کرد: یکی از دشمنی‌های شاخص  که آمریکا و مستکبران جهان علیه ملت ایران  و انقلاب اسلامی داشته‌اند، خلق تروریست های داعش بود که به لطف الهی  این مکر آن‌ها امروز به خود آن‌ها بازگشته است، بنابراین در طوفان فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، لازمه ماندگاری  انقلاب اسلامی  بصیرت است.

,

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان یادآور شد: ایادی استکبار در سال 88 برای انقلاب با ایجاد موانع مختلف و فتنه‌انگیزی سعی در سرنگونی و خسارت جبران‌ناپذیر برای کشور و ملت ایران داشتند اما امروز این آتش دامان خودشان را در خیابان‌های آمریکا گرفته و خسارتهایی را متحمل آنها کرده است.

,

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که دشمنان با گستاخی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را زیر سؤال برده سعی  کرده این دستاوردها در ذهن نسل جوان تضعیف شود، بنابراین به تصویر کشیدن  و بازگو کردن هنرمندان دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف مدیران امروز است.

,

عسگری در توضیح دستاوردهای انقلاب اسلامی  افزود: رتبه  ایران 11 و عضویت باشگاه فضایی و رتبه 18 فضایی رتبه هفت تولید علم در زمینه فناوری نانو، خودکفایی صددرصدی در زمینه تجهیزات نظامی، تولید سه درصدی از کل تولیدات علم شیمی در جهان جایگاه نخست در منطقه و رتبه 15 تولید علم در جهان، 27 برابر شدن دانشجویان و افزایش دانشگاه در کشور، طراحی و ساخت ماهواره در ایران که بازگو و نشر آن‌ها موجب امید در نسل جوان  ایران اسلامی شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن در حال تزریق کردن روح ناامیدی و یاس در جامعه است که با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی این توطئه خنثی می شود.

,

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز کرد: ستاد دهه فجر امسال همزمان با دیدار با امام‌جمعه اصفهان در ششم دی کار خود را آغاز کرد و بر این اساس 24 کمیته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر تشکیل‌شده است.

,

وی افزود: نمایشگاهی توسط اداره کل اطلاعات اصفهان تحت عنوان «موزه عبرت‌ها» در ایام دهه فجر برپا می شود، همچنین همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن، مراسم تجدیدعهد با آرمان‌های امام در گلستان شهدا ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه