اخبار داغ

از شنیده ها؛

احداث پل روی بولاغلار/معاون جدید فرماندار نیر کیست؟

احداث پل روی بولاغلار/معاون جدید فرماندار نیر کیست؟
در بخش شنیده های سایت، می توانید از اخبار متنوع و جذاب و البته غیر رسمی شهرستان مطلع شوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، شنیده ها حاکی است تعدادی از جوانان تحصیل کرده و خوش فکر شهرستان نیر طرح جدیدی برای جایگزینی جاده کمربندی ارائه داده اند. در این طرح احداث پل بر روی منطقه گردشگری بولاغلار پیش بینی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

گفته می شود این پل از تپه معروف به فت تپسی شروع و به میدان شهریار ختم می شود. عکس هایی از پل های ساخته شده در کشورهای دیگر برای الگوگیری در ساخت این پل ارائه شده است. البته هنوز برآوردی از هزینه ساخت این پل و منابع تامین بودجه احداث آن انجام نگرفته است.

,

 

,

, ,

 

,

شنیده ها حاکی است پس از گذشت یک ماه از تودیع شاپور منیری معاون سابق فرمانداری نیر هنوز جایگزین وی به صورت رسمی معرفی نشده است اما مهدی بخشی بخشدار بخش مرکزی نیر با ابلاغ داخلی مسئولیت های پست معاونت را انجام می دهد.

,

 

,

, ,

 

,

شنیده ها حاکی است حدود سه ماه مانده به انتخابات شوراها، تنور انتخابات در شهرستان نیر در حال گرم شدن است و کاندیداهای احتمالی در حال رایزنی و یارگیری در سطح شهر هستند. بازار شایعات در خصوص ثبت نام افراد سرشناس و فعال شهرستان در این انتخابات داغ است و هر فردی مختصر فعالیتی در شهرستان داشته باشد شائبه حضور وی در انتخابات مطرح می شود. اعضاء فعلی شورای شهر نیر فعلا در خصوص ثبت نام در دوره بعدی انتخابات اظهار نظر نکرده اند.

,

 

,

                                                 

,

                                                                               

, ,

شنیده ها حاکی است پس از انتشار خبر وقوع یک اتفاق ناگوار در حوزه ... در یکی از سایت های شهرستان، تعدادی از کارکنان این سازمان به تکاپو افتاده و با رایزنی با افراد مختلف سعی در حذف این خبر و سرپوش گذاشتن بر اصل ماجرا نموده اند البته به نظر می رسد این سایت در راستای منافع شهرستان و اجتناب از ایجاد تنش این خبر را از خروجی خود حذف کرده است.

,

 

,

       

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه