اخبار داغ

رد کردن شایعه افزایش قیمت نان توسط رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند

رد کردن شایعه افزایش قیمت نان توسط رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند
رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند گفت: شایع شدن افزایش قیمت نان درست نیست و اینکه قراراست قیمت نان افزایش داشته باشد را رد می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، در پی گلایه شهروندان مبنی بر شایع شدن افزایش قیمت نان، و از طرفی به صرفه نبودن درآمد نانواهایی که به صورت یارانه ایی نان پخت می‌کنند، پیگیر شدیم برای صحت و درستی این مسئله و با رئیس اتحادیه نانواها در بیرجند گفتگو کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

علیرضا پرتوی، رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: شایع شدن افزایش قیمت نان درست نیست و اینکه قرار است قیمت نان افزایش داشته باشد را رد می‌کنم.

, خاورستان,

 

,

رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند بیان کرد: درآمد نانوایی های یارانه ای، برای شاطر با توجه به اینکه قیمت نان از سال 91داده نشده است به صرفه نمی‌باشد و برای درآمد بیشتر اغلب به صورت خانوادگی در نانوایی ها کار می‌کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه حقوق شاطر به ساعت کاری و کیفیت نان بستگی دارد، گفت: یکی از بزرگترین بی عدالتی که در صنف نانواها صورت گرفته؛ همین مشخص نبودن حقوق ماهیانه شاطر است در صورتی که میزان بیمه ای که شاط پرداخت می‌کند در طول ماه مشخص می‌باشد.

,

 

,

پرتوی تصریح کرد: درآمد شاطر برای نانوایی های آزادپز نسبت به نانوایی های یارانه ای ، بهتر و به صرفه تر است.

,

 

,

رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند اظهار کرد: در نظر داریم که جلسه ای برگزار کنیم و بتوانیم حقوق ثابت و یک پایه حقوقی برای شاطر برقرار کنیم و قیمت نان هم در نانوایی ها مشخص باشد.

,

 

,

پرتوی با اشاره به اینکه به هر شاطر که به صورت یارانه ای نان می‌پزد، با ید طبق قانون کار حقوق داد، افزود: با توجه به اینکه گاها به برخی دو برابر قانون کار نیز حقوق می‌دهیم اما رضایت ندارند وادعای می‌کنند که حقوق کم است.

,

 

,

رئیس اتحادیه نانوایی های بیرجند در خصوص کیفیت نان بیان کرد:  برای کیفیت داشتن هرچه بیشتر نان ها نظارت داریم و اکنون نیز اگر در یک نانوایی نان بی کیفیتی پخت شود مردم نمی‌گیرند و به طبع به ضرر نانوا است، و نانواها موظفند که نان با کیفیتی تحویل مردم بدهند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 200 نانوایی در داخل شهر بیرجند و حدود 40 نانوایی در بخش های مرکزی فعال می‌باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه